Uvjeti plaćanja
Poštovani,
molimo Vas da primljeni račun podmirite do navedenog datuma dospijeća plaćanja. Ako ispostavljeni račun ne bude plaćen u roku dospijeća, bit će Vam izdana opomena temeljem čl. 6.3.1. Općih uvjeta poslovanja A1 Hrvatska d.o.o., a koja je podložna naplati prema važećem cjeniku A1 Hrvatska. Opomena će Vam biti dostavljena u elektroničkom ili pisanom obliku, na isti način kao i račun. Ako dugovanje ne podmirite u roku od 30 dana od zaprimanja opomene, Vaša linija bit će privremeno isključena, odnosno ovisno o usluzi koju koristite, bit će Vam onemogućeni odlazni pozivi, slanje SMS/MMS poruka, korištenje podatkovnih i TV usluga.
Naknada za ponovno uključenje naplaćuje se prema važećem cjeniku i bit će iskazana na Vašem prvom sljedećem računu. Ne primimo li uplatu ni nakon proteka 30 dana od datuma privremenog isključenja, pretplatnički broj bit će potpuno isključen, a u slučaju daljnjeg nepodmirenog dugovanja, ugovor s A1 Hrvatska d.o.o. bit će raskinut te ćete primiti obavijest o raskidu pretplatničkog odnosa. Nakon raskidanja ugovora obračunata dugovanja bit će naplaćena sudskim putem.
Prigovor na iznos računa možete podnijeti pismenim putem, u roku od 30 (trideset) dana od dana dospijeća računa na adresu A1 Hrvatska d.o.o. Služba za korisnike, p.p. 470, 10002 Zagreb; telefaksom na broj 091 77 09 ili e-mailom na adresu sluzba.za.korisnike@A1.hr za privatne korisnike, svezaposao@A1.hr adresu za obrtnike i male poduzetnike, odnosno poslovni@a1.hr za srednje i velike tvrtke.
U slučaju prigovora obvezni ste platiti iznos u prosječnoj visini vaša tri zadnja mjesečna računa.
Detaljne informacije možete pročitati ovdje.
Na sve ostale odnose između pretplatnika i A1 Hrvatska d.o.o. primjenjuju se Opći uvjeti poslovanja A1 Hrvatska d.o.o.
Sve ostale informacije možete dobiti na adresi: www.A1.hr