Blagajničko rješenje prilagođeno vašem
poslu
Odaberite najpovoljnije rješenje
i pouzdanog partnera
Za fleksibilnost, razvoj i podršku vašeg poslovanja - izaberite FreshPay aplikaciju, koja omogućuje fiskaliziranje računa s novim značajkama i jednostavnu administraciju putem web sučelja (FreshPay BackOffice).
Cijena licence za korištenje aplikacije je samo 11,45 € mjesečno. Bezbrižno ju koristite na bilo kojem Android uređaju ili na jednom od uređaja iz A1 FreshPay ponude.
Jednostavno i pregledno Back Office web sučelje za vođenje skladišta, praćenje stanja i razne izvještaje
Aplikacija koja se osim na uređaje iz naše ponude može instalirati i na bilo koji drugi Android mobilni uređaj
Najpovoljnije rješenje bez skrivenih dodatnih troškova
Izbor između godišnje ili mjesečne licence uz mogućnost sezonskog mirovanja
FreshPay ponuda
FreshPay licenca - mjesečna
FreshPay licenca bez dodatnih uređaja
11,45 € mj. + PDV, bez ugovorne obveze
Dodatno možete aktivirati:
FreshPay licenca - godišnja
FreshPay licenca bez dodatnih uređaja
114,50 € + PDV, bez ugovorne obveze
Dodatno možete aktivirati:
Swift2 PRO blagajna
Tablet Lenovo M9
Bluetooth & USB printer
Kako preuzeti aplikaciju?
FreshPay korisnici
Preuzmite FreshPay
Fiskal1 korisnici
Preuzmite FreshAp
Migracija na FreshPay
Preuzmite FreshPay
Ako vaš korišteni Android sustav ne dozvoljava instalaciju u postavkama uređaja, označite „Dopusti instalaciju aplikacija iz nepoznatih izvora"
Upute za instalaciju programske podrške možete pronaći na izborniku „Korisni priručnici“.
Najčešća pitanja i odgovori
Na koji način mogu ostvariti kartično plaćanje?
Vrlo jednostavno, kontaktirajte svoju poslovnu banku i zatražite POS uređaj koji možete koristiti za kartično plaćanje neovisno o blagajni.
Imam svoj mobilni uređaj koji želim koristiti kao fiskalnu blagajnu, mogu li ga koristiti za FreshPay?
Da, naravno, možete koristiti svoj mobilni uređaj ili tablet (verzija Android 6 ili veća).
Imam u Excel tablici upisanu veliku količinu artikala, moram li ih ručno unositi u aplikaciju? Koliko će me to koštati?
U Back Office-u možete unositi artikle putem predefinirane Excel tablice, ili mijenjati cijenu pojedinog artikla. Izmjene se ne naplaćuju.
Mogu li koristiti aplikaciju za fiskalnu blagajnu na mom laptopu?
Ne, aplikacija se koristi na Android uređajima.
Mogu li sa svojim A4 printerom printati račune?
Ne, isto je moguće jedino iz Back Office-a.
Imam li pravo na zamjenski uređaj?
Da, ukoliko je uređaj u jamstvu i kvar je pokriven jamstvenim uvjetima. Zamjena uređaja vrši se na 7 lokacija u RH.
- Pula – A1 Centar Pula, Istarska 2
- Rijeka – A1 Centar Rijeka, Riva 4B
- Osijek – A1 Centar Osijek 1, Kapucinska 33
- Zadar – A1 Centar Zadar, Obala Kneza Branimira 6B
- Split – A1 Centar Split CCO, Vukovarska 207
-
Zagreb – A1 Centar, Gajeva 2B
- - A1 Centar, Trg Drage Iblera 10
Može li fiskalna blagajna raditi bez konekcije na Internet?
Naša fiskalna blagajna može raditi bez Internet konekcije do 48 sati.
Jesu li uređaji zaključani na A1 SIM?
Ne, uređaje možete koristiti sa SIM karticom bilo kojeg operatera.
Mogu li udaljeno administrirati blagajnu?
Da, upravljati uvjetima, izvještajima i postavkama blagajne možete prijavom u Back Office gdje god se nalazite.
Radim samo sezonski. Mogu li staviti licencu u mirovanje?
Da, licenca se može staviti u sezonsko mirovanje. Sezonsko mirovanje licence može se aktivirati jedino kada Korisnik mjesečno plaća Uslugu. Isto se može aktivirati više puta tijekom kalendarske godine, ali može trajati najduže 6 mjeseci u jednoj kalendarskoj godini. Neiskorišteni mjeseci sezonskog mirovanja ne mogu se koristiti odnosno prenositi u sljedeću kalendarsku godinu. Cijena sezonskog mirovanja iznosi 1,33 EUR + PDV mjesečno