A1 Osiguranje ekrana
Zaštiti ekran svog mobitela od loma
Tvoj mobitel nije samo mobitel. On je tvoja budilica, fotoaparat ili klik do omiljene pjesme i taksija. Na njemu je zapravo sve. Ako se razbije, ostaješ bez „svega“. Uz osiguranje ekrana, garantiramo ti da će tvoj telefon biti kao nov bez dodatnih troškova, bez obzira kako i gdje je do štete došlo.
Oko 80% svih šteta se odnosi upravo na štetu ekrana.
Prosječan trošak zamjene ekrana iznosi oko 220 €.
Svaka peta osoba u prvih godinu dana ošteti svoj uređaj.
Kako ugovaram osiguranje i koliko plaćam?
osiguranje plaćaš ovisno o cijeni tvog uređaja, ali već od
bez ugovorne obveze, možeš otkazati bilo kada
osiguranje ekrana možeš aktivirati odmah pri kupovini uređaja u webshopu ili u Moj A1 aplikaciji u roku od 30 dana nakon kupovine uređaja
Što u slučaju loma ekrana?
putem Moj A1 aplikacije i Moj A1 portala, svaki dan od 0-24h
pozivom na L'amie broj 0800 8084, pon-pet, 9-17
Gdje odnosim uređaj?
uređaj može preuzeti dostavna služba
možeš ga predati u poslovnicama Hrvatske pošte ili na A1 prodajnim mjestima
svoj popravljeni uređaj preuzet ćeš na isti način na koji si ga i predao
Tvoj uređaj popravit će sigurne ruke ovlaštenog servisa.
Što kažu naši korisnici?
*Izvor: Interno pNPS istraživanje, prosinac 2022.
Najčešća pitanja i odgovori
Kako ugovoriti Osiguranje ekrana?
Nakon što odabereš svoj novi uređaj u A1 webshopu, na koraku "Dodatne pogodnosti" možeš odabrati Osiguranje ekrana i osigurati svoj ekran od loma ili puknuća. Svoj ekran možeš osigurati i unutar Moj A1 aplikacije, 30 dana od kupovine mobitela.
Je li prvi odštetni zahtjev besplatan?
Prvi odštetni zahtjev za popravkom ekrana uređaja je besplatan. Za svaki sljedeći odštetni zahtjev koji je upućen istekom vremenskog razdoblja od 12 mjeseci od dana kada se dogodio prethodni Osigurani slučaj, korisniku neće biti naplaćeno učešće (odbitna franšiza) za popravak ekrana. Međutim, ako se sljedeći Osigurani slučaj dogodi unutar vremenskog razdoblja od 12 mjeseci od dana kada se dogodio prethodni Osigurani slučaj, korisnik plaća učešće (odbitna franšiza) u iznosu koji je naveden na Polici osiguranja (Ugovor o Osiguranju Ekrana), a učešće iznosi 10% maloprodajne cijene kupljenog uređaja dok za uređaje čija je maloprodajna cijena veća od 995,42 € iznos učešća je 99,54 €. Iznos učešća za popravak ekrana biti će obračunat na A1 mjesečnom računu nakon upućivanja odštetnog zahtjeva od strane korisnika i prihvaćanja istoga od strane L’amie.
Koliko iznosi premija osiguranja ekrana?
Mjesečna premija ovisi o maloprodajnoj cijeni uređaja. Iznos se kreće od
Maloprodajna cijena uređaja | Mjesečna premija |
do 132 € | 1,4 € |
od 133 € do 265 € | 2,9 € |
od 266 € do 464 € | 3,4 € |
više od 465 € | 4,9 € |
Polica osiguranja
Možeš ugovoriti policu osiguranja ekrana za svaki novi uređaj (telefon ili tablet) iz ponude A1. Polica osiguranja ekrana vrijedi od dana ugovaranja na najdulji rok od 5 godina. Polica osiguranja je važeća sve dok na vrijeme podmiruješ svoje A1 mjesečne račune. Osiguranje ekrana možeš otkazati bilo kada:
Putem Moj A1 aplikacije i Moj A1 portala.
Slanjem emaila na L’amie adresu: osiguranjeekrana@lamie-direct.com uz navođenje sljedećih podataka: broj police, tel. broj linije, ime, prezime, adresa, tip/naziv uređaja, IMEI uređaja
ili slanjem pisma poštom na L’amie adresu: L’AMIE AG lifestyle insurance services, Hasnerstrasse 2, 4020 Linz, Austrija, uz navođenje sljedećih podataka: broj police, tel. broj linije, ime, prezime, adresa, tip/naziv uređaja, IMEI uređaja.