Prestanak rada 3G mreže
Kako bi zadovoljila sve veće potrebe korisnika te osigurala poboljšanu uslugu, bolju pokrivenost i veći kapacitet mreže, A1 Hrvatska kreće s gašenjem 3G mreže na području grada Požege i Požeške kotline u veljači 2025. godine.
Gašenje zastarjele 3G mreže odvijat će se postepeno u cijeloj Hrvatskoj i o svemu ćemo vas pravovremeno obavijestiti.
Gašenje 3G mreže neće nimalo utjecati na vaše korisničko iskustvo. Govorne i SMS usluge koristit ćete kao i do sada, dok će se internet promet pružati primarno preko 4G i 5G mreže.
Nove 4G i 5G mrežne tehnologije značajno su energetski učinkovitije te omogućuju veće brzine, kvalitetu i stabilnost pri prijenosu podataka.
Pređite na napredne 4G i 5G mrežne tehnologije
Najveće brzine prijenosa podataka
Veća stabilnost i pouzdanost podataka
Podržavanje tehnoloških potreba i inovacija
Upute za prelazak na 4G/5G mrežu
Za korištenje 4G i 5G mreže potreban vam je odgovarajući uređaj.
Najjednostavniji način kako možete saznati koristite li kompatibilan uređaj je provjeravanjem oznake pokraj ikonice za signal na vašem mobitelu (5G, 4G ili LTE) ili u mrežnim postavkama mobilnog uređaja (vidljive su oznake 4G, LTE ili 5G kao opcije za odabir mreže).
Ako koristite SIM karticu starije generacije, trebate je zamijeniti SIM karticom koja podržava korištenje 4G i 5G mreže, koju ćemo vam poslati poštom zajedno s uputama.
Često postavljena pitanja
Zašto A1 Hrvatska gasi 3G mrežu?
Nove mrežne tehnologije značajno su energetski učinkovitije od postojećih te omogućuju veće brzine, kvalitetu i stabilnost pri prijenosu podataka. Gašenje zastarjele 3G mreže odvijat će se postepeno i o svemu ćemo pravovremeno obavijestiti naše korisnike.
Zašto mi je stigla obavijest u kojoj navodite da moram promijeniti SIM karticu?
Zamjena SIM kartice je besplatna i omogućit će vam pristup bržim, sigurnijim i kvalitetnijim mobilnim uslugama. Preporučujemo da zamjenu obavite što prije kako bi vaše korisničko iskustvo ostalo nepromijenjeno.
Gdje i kako mogu zamijeniti SIM karticu?
Koja je cijena zamjene SIM-a?
Što trebam napraviti ako koristim mobilni uređaj/Officebox koji podržava samo 3G mrežu?
Ako imate uređaj koji je u vlasništvu A1, bit ćete obaviješteni o zamjeni uređaja.
Kako će korisnici biti obaviješteni o gašenju 3G mreže?
Kako mogu provjeriti podržava li moj uređaj 4G/5G mrežu?
Kako mogu provjeriti trebam li zamijeniti SIM karticu?
Ako je osma znamenka slijeva 0, tada je to stari tip SIM kartice i potrebno ju je zamijeniti. Primjer: 8938591051060900587F.