Želiš da ti baterija na iPhoneu duže traje? Uz ova četiri savjeta ćeš to postići

#Tips&Tricks
  • Autor A1 Hrvatska
  • Datum 13.05.2024.
Kako produljiti trajanje baterije na iPhoneu

Kako svaka nova serija iPhonea postaje sve brža, veća i bolja, isto vjerojatno očekuješ i od trajanja baterije. Zato baterija kod većine modela traje oko jedan dan ili malo više, uz redovitu upotrebu.

Ali što ako jednu večer zaboraviš napuniti svoj iPhone? Ili ako si na putovanju i iscrpiš bateriju do krajnjih granica, ali želiš da još malo potraje? Puno je scenarija u kojima ti je potrebno da ti baterija duže potraje, a u nastavku ti donosimo četiri savjeta uz koja ćeš to postići.

Isključi aplikacije u pozadini

U postavkama svog iPhonea potraži „Osvježavanje aplikacija u pozadini“ i isključi aplikacije koje se ne trebaju stalno osvježavati u pozadini sustava.

Ali pripazi koju aplikaciju isključuješ jer onda nećeš dobivati njihove notifikacije, ali ćeš uštedjeti bateriju. Primjerice, ako isključiš Instagram, TikTok ili WhatsApp, neće ti dolaziti obavijesti i možda ćeš propustiti poruke koje ti pristižu.

Isključi Siri

Ako ne koristiš značajku „Hey Siri“, isključi je jer tvoj iPhone onda neće stalno slušati za Siri zapovijed i tako ćeš uštedjeti bateriju.

U postavkama pronađi „Siri i pretraživanje“ i odaberi „Isključi“. A ako želiš ponovno uključiti Siri, uvijek ti je dostupna držanjem gumba za zaključavanje.

Nemoj zatvarati sve aplikacije

Iako ti se ovaj savjet možda čini kontroverznim, Apple je u iOS-u usavršio multitasking. Točnije, aplikacije koje se ne koriste u pozadini jednostavno su stavljene u stanje mirovanja, sve dok se ponovno ne otvore.

Dakle, ako želiš uštedjeti bateriju na svom iPhoneu, upamti da ne moraš zatvoriti aplikacije jer ti to uz bateriju, troši vrijeme i resurse.

Uključi Low Power Mode

Ako ti je postotak baterije manji od 20 posto, a nisi ni blizu punjača, još uvijek možeš produljiti rad mobitela. Za početak možeš uključiti Low Power mode i tako smanjiti svjetlinu zaslona, optimizirati performanse uređaja i ograničiti mnoge aktivnosti koje se odvijaju u pozadini na tvom mobitelu.

Kada ti razina baterije dosegne 20 i 10 posto automatski ćeš dobiti upit o uključenju značajke Low Power Mode, ali možeš je omogućiti kad god želiš. Pronađi ga u postavkama pod izbornikom „Baterija“ i uključi ga. Ova značajka automatski se isključuje kad napuniš iPhone do 80 posto ili kada je ručno isključiš u spomenutom izborniku.

Foto: Getty Images

Povezane vijesti

Vidi sve vijesti
Kupnja preko weba

Sve teme

Kupi bon u manje od 30 sekundi: U A1 webshopu omogućeno plaćanje bonova uz KEKS Pay

Daleko su dani kada smo za plaćanje koristili samo gotovinu i kartice. Danas postoje mnogi novi načini plaćanja, kako uživo, tako i online, a plaćanje jednim klikom u webshopovima jedno je od njih.

A1 je prošle godine postao prvi telekom u svijetu koji je dodao mogućnost plaćanja Revolut Payem u svojem webshopu te prvi telekom u Hrvatskoj koji je svojim korisnicima omogućio plaćanje KEKS Pay aplikacijom

A odnedavno korisnici mogu kupovati i A1 bonove uz KEKS Pay. Nastavkom suradnje s najpopularnijim hrvatskim fintech servisom iza kojeg stoji Erste banka, A1 Hrvatska je još jednom potvrdila status tržišnog inovatora koji neprekidno ulaže u poboljšanje korisničkog iskustva.

Dok se u nekim webshopovima korisnici susreću s kompliciranim sustavima plaćanja, koji uključuju preusmjeravanje na stranicu kartičnog poslužitelja i autorizaciju transakcije tokenom u aplikaciji banke, u A1 webshopu svoj bon možeš platiti u nekoliko klikova. Dakle, plaćaš bez unošenja podataka s kartice i dodatnih autorizacija, a transakcija se odvija putem KEKS Pay aplikacije.

Direktnom integracijom ove usluge u A1 webshop, omogućena je brza, jednostavna i sigurna kupnja za manje od 30 sekundi. Plaćanje se u cijelosti odvija unutar A1 webshopa, bez nepotrebnih koraka i preusmjeravanja na vanjsku stranicu kao kod plaćanja na većini drugih online trgovina.

„Implementacija novih metoda plaćanja kao što je KEKS Pay na naš webshop nije samo pokazatelj kvalitete našeg webshopa, već i dokaz stručnosti našeg tima koji neprestano radi na unaprjeđenju sustava. Sav razvoj koji radimo ima za krajnji cilj poboljšati korisničko iskustvo. Omogućavanjem raznovrsnih metoda plaćanja kao što je KEKS Pay, želimo olakšati proces kupnje našim korisnicima i omogućiti im da obave narudžbe brzo i jednostavno, bilo kad i bilo gdje. Ovo je samo dio našeg truda da budemo korak ispred konkurencije i da pružimo najbolje moguće iskustvo našim kupcima. Korisnici to prepoznaju i vjerujem da je to jedna od stvari koja nas diferencira na tržištu“, izjavila je Tereza Benčić, product ownerica za portal i webshop iz A1 Hrvatska.

Kako izgleda plaćanje bonova KEKS Payem?

Najprije odaberi bon u željenom iznosu na A1 webshopu. Upiši broj koji želiš nadoplatiti i svoju e-mail adresu. Klikni na "Plati" i odaberi KEKS Pay kao način plaćanja.

Ako kupuješ bon putem mobitela na kojem imaš instaliranu KEKS Pay aplikaciju, iz A1 webshopa ćemo te preusmjeriti u KEKS Pay aplikaciju u kojoj ćeš potvrditi kupnju. Nakon toga dobit ćeš potvrdu o uspješnoj kupnji bona.

Ako kupuješ bon preko računala, odaberi KEKS Pay platnu metodu. Na ekranu će ti se pojaviti QR kod koji je potrebno skenirati Keks Pay aplikacijom na mobitelu. Plaćanje je potpuno besplatno i nisu uključene nikakve dodatne naknade.

Foto: Getty Images

A1 Virtualni shop

Tips&Tricks

Isprobaj potpuno drugačije iskustvo kupnje: Kako je A1 virtualni shop donio revoluciju na domaće tržište

Zahvaljujući tehnološkom napretku sve se više briše granica između digitalne i fizičke kupnje. Još brži razvoj e-trgovine dogodio se zbog pandemije koronavirusa, a brendovi su se preko noći suočili s novim zahtjevima potrošača pa su morali prihvatiti inovacije ako su željeli preživjeti. 

Međutim, unatoč pandemiji, trgovci kontinuiramo posežu za novim metodama i trendovima kako bi se približili svojim novim i postojećim kupcima. Mnogi od njih usvajaju napredne tehnologije, kao umjetnu inteligenciju (AI), proširenu stvarnost (AR) i streamanje uživo iz fizičke trgovine. Na ovaj način stvara se sasvim drugačije iskustvo kupnje, što omogućuje povezivanje s kupcima na dosad neviđene načine, stvarajući dublje odnose i potičući na dugoročnu vjernost.

Tehnologija danas donosi prednosti kupnje u fizičkoj trgovini u digitalni svijet. Jedan primjer definitivno su virtualni shopovi zahvaljujući kojima možeš uživo komunicirati s prodajnim predstavnicima u trgovini, postavljati im pitanja te još bolje upoznati proizvod budući da ga možeš vidjeti mimo fotografija na web stranici.


Ovu je inovativnu uslugu na hrvatskom tržištu prvi predstavio A1, još na jesen 2019. godine, a danas tim čini 11 stručnjaka koji su uvijek spremni pronaći najbolje rješenje za korisnika.

A1 virtualni shop je digitalna platforma koja ti omogućuje da uživo putem video poziva razgovaraš s našim djelatnikom iz shopa i na taj način dobiješ sve informacije o A1 ponudi, a ako želiš - obaviš kupnju proizvoda i usluga. Dakle, možeš kupovati iz udobnosti svoga doma, bez čekanja u redu na prodajnom mjestu. Na taj način se ljudsko djelovanje i tehnologija međusobno nadopunjuju, donoseći korisniku najbolje od oba svijeta.

Kako funkcionira A1 virtualni shop?

Ako želiš isprobati ovaj način kupnje, na našoj web stranici pronađi ikonu A1 savjetnika virtualnog shopa i klikni na nju. Zatim ostavi svoj broj mobitela na koji će te savjetnik odmah nazvati putem video poziva, omogućujući ti iskustvo fizičke trgovine, ali s lokacije koja tebi odgovara. Pritom je video komunikacija jednosmjerna jer ćeš ti vidjeti agenta i trgovinu, ali on će tebe samo čuti. Uživo će ti pokazati ponudu iz A1 trgovine i predstaviti usluge, provesti te kroz shop i objasniti sve što te zanima. Dakle, cijeli je proces kupnje brži i jednostavniji jer ne moraš trošiti vrijeme na pretraživanje A1 ponude, već će to za tebe učiniti savjetnik.

A1 virtualni shop objedinjuje video poziv i slanje poruka u stvarnom vremenu, kao i glasovnu komunikaciju i chatbot funkcionalnosti. 

Dojmovi korisnika

„Od samog početka razgovora imamo pozitivne komentare i reakcije korisnika na ovaj način kupnje. Uglavnom hvale efikasnost i jednostavnost te to što nema čekanja. Strah ne postoji jer korisnici kroz opušteni razgovor s agentom otklone svaku eventualnu sumnju o kupnji digitalnim putem“, rekao je Mihael Marković, menadžer A1 virtualnih shopova.


Porast interesa za ovakav način kupnje pripisuje digitalnoj educiranosti korisnika koji sve češće koriste slične platforme i prepoznaju njihove prednosti. Kupci najčešće žele saznati najbolju ponudu za određene proizvode i usluge, usporediti performanse uređaja te zatražiti savjet za svoje potrebe kada je riječ o telekomunikacijskim uslugama.

„Iz godine u godinu možemo se pohvaliti kako rastom kvalitete, tako i ukupnim brojem transakcija u virtualnom shopu. U ukupnom broju core transakcija rasli smo za 2 posto u odnosu na prethodnu godinu, a pozitivan trend prati povećan udio razgovora, ali i ukupno zadovoljstvo korisnika“, zaključio je Marković.

Dakle, ako si želiš olakšati kupnju, izbjeći čekanje u redovima i dobiti najbolju ponudu za svoje telekomunikacijske potrebe, A1 virtualni shop definitivno je rješenje za tebe.

Foto: A1 Hrvatska