A1 PocketPOS
Pretvorite svoj mobitel ili tablet u POS uređaj!
PocketPOS je inovativno softversko rješenje koje omogućuje beskontaktna plaćanja putem mobilnih uređaja, bez potrebe za fizičkim POS terminalima. Za tvrtke koje traže fleksibilno i pristupačno rješenje za kartično plaćanje.
Zašto A1?
- Uslugu možete dogovoriti ispunjavanjem Kontakt forme , na A1 prodajnim mjestima ili telefonskim pozivom na broj 0800 091 091
- Identifikacija kritičnih sigurnosnih nedostataka i ublažavanje rizika prije njihove materijalizacije
- Aktivacija bez odlaska u banku
- PocketPOS je već integriran u našu fiskalnu blagajnu A1 FreshPay
- Mogućnost kupnje uređaja na rate *uz ugovornu obvezu
- Konkurentne cijene bez ugovorne obveze
- Mogućnost implementacije aplikacije na većinu Android uređaja
PROMOCIJA
Aktivirajte licence u promotivnom periodu od 3.12.2024. do 28.02.2025 i ostvarite 100% popusta za prva 3 mj. korištenja!Jednostavno postavljanje
Bez potrebe za instalacijom ili konfiguracijom fizičkih uređaja, samo preuzmite aplikaciju i aktivirajte uslugu.
Smanjenje troškova
Mobilni uređaj s NFC tehnologijom postaje POS terminal, što značajno smanjuje poslovne troškove.
Fleksibilnost i mobilnost
Uslugu možete koristiti gdje god se nalazite, od plaže do tržnice. Potrebna vam je samo stabilna internet veza.Što usluga sadrži?
Korištenje aplikacije A1PocketPOS (licenca) uz uvjet potpisivanja Ugovora o prihvaćanju platnih kartica s NEXI Croatia d.o.o.
Cijene
Ponuda | Naknada za prihvat kartica/mjesečno | Naknada po transakciji |
A1 PocketPOS | 8 EUR |
1,50% |
A1 PocketPOS integracija s FreshPay (Fiskal1 v3) | 6 EUR |
1,50% |
Najčešća pitanja i odgovori
Što je A1 PocketPOS?
A1 PocketPOS je usluga za poslovne korisnike koja predstavlja aplikaciju za kartičnu naplatu, EFT/POS u formi aplikacije.
Na koji način mogu koristiti A1 PocketPOS aplikaciju?
Za korištenje aplikacije potrebno je prethodno potpisati Ugovor o prihvaćanju platnih transakcija na temelju kartica s NEXI Croatia d.o.o.. Ako već imate sklopljen Ugovor, javite nam se kako bismo Vam dostavili pristupne podatke za instalaciju i aktivaciju aplikacije.
Kontakt e-mail adresa je: poslovni@a1.hr.
Koji uređaji podržavaju aplikaciju?
Uređaji koji podržavaju aplikaciju su Android uređaji koji ispunjavaju sljedeće tehničke preduvjete:
• Android uređaj s NFC čitačem
• na uređaju je tvornički Android operativni sustav
• na uređaju ne smije biti uključena develop i/ili debug opcija,
• operativni sustav uređaja mora imati instalirane zadnje Google sigurnosne zakrpe,
• Android OS koje je podržan od strane Googlea ( Android OS 11.0 i više)
• pristup javnom Internetu bez implementirane funkcije filtriranja protokola
Imam instaliranu aplikaciju na jednom mobilnom uređaju, ali je želim i na drugom. Što trebam napraviti?
Jednu licencu nije moguće istovremeno koristiti na dva ili više uređaja.
Ne želim više koristiti aplikaciju. Kako mogu deaktivirati aplikaciju i raskinuti Ugovor?
Kontaktirajte nas emailom na poslovni@a1.hr ili nazovite A1 Podršku za korisnike na 0800 091 091.
Što je BackOffice?
BackOffice je web sučelje za A1 PocketPOS aplikaciju koje omogućuje administraciju i izvještaje o računima i prometima.
Pitanja o aktivaciji aplikacije
Ne mogu pronaći aplikaciju u Google Play trgovini. Što trebam učiniti?
U ovom slučaju Vaš mobilni uređaj ne ispunjava tehničke preduvjete potrebne za instalaciju aplikacije.
• Android uređaj s NFC čitačem
• operativni sustav uređaja mora imati instalirane zadnje recentne Google sigurnosne zakrpe,
• Android OS koje je podržan od strane Googlea ( Android OS 11.0 i više).
• pristup javnom Internetu bez implementirane funkcije filtriranja protokola.
Sklopio/la sam Ugovor za korištenje A1 PocketPOS aplikacije, ali nisam zaprimio/la e-mail s identifikacijskim kodom?
Molimo provjerite svoj e-mail sandučić i pretinac neželjene pošte (Spam/Junk) te imate li poruku pristiglu s e-mail adrese A1PocketPOS.noreply@A1.hr. Ako poruku niste zaprimili, molimo Vas da se javite na broj telefona 0800 091 091.
Ne uspijevam se registrirati. Što trebam napraviti?
Molimo Vas da provjerite jeste li ažurirali operativni sustav. Ako je sustav spreman, pokrenite postupak ažuriranja.
Također, provjerite je li aplikacija ažurirana. Možete je pronaći na listi aplikacija pod nazivom A1 PocketPOS.
Pobrinite se da imate ugašen takozvani “razvojni način” (devoleper mode) kojeg možete pronaći pod Postavke→Sustav→Razvojne postavke.
Ako ste sve gore navedeno provjerili, izbrišite aplikaciju s mobilnog uređaja te je ponovno preuzmite i instalirajte.
Aplikacija je instalirana na mobilnom uređaju. Kako je mogu aktivirati?
Unesite Identifikacijski kod (16 znakova) koji Vam je dostavljen na e-mail adresu koju ste naveli prilikom ugovaranja usluge i zatim slijedite upute na ekranu.
Nisam dobio/la SMS s aktivacijskim kodom. Što trebam napraviti?
SMS poruka s aktivacijskim kodom stići će nakon upisa Identifikacijskog koda, na broj mobitela kojeg ste naveli pri ugovaranju usluge.
Ako niste zaprimili SMS s aktivacijskim kodom, molimo da na ekranu za upis aktivacijskog koda kliknete na link „Ponovno pošalji SMS“. Moguće je poslati maksimalno tri SMS poruke, nakon čega je nužan poziv A1 Podršci za korisnike.
Pitanja o korištenju aplikacije
Zaboravio/la sam PIN za ulazak u aplikaciju. Što trebam napraviti?
PIN za ulazak u aplikaciju možete ponovno postaviti procesom reaktivacije. Na ekranu za unos PIN-a odaberite opciju „Zaboravljen PIN?“ te unesite Vaš kod za oporavak. Nakon unosa koda za oporavak, ponovno se pokreće aktivacijski proces u kojem zaprimate SMS poruku s aktivacijskim kodom, a zatim kreirate vlastiti PIN i kod za oporavak.
Zaboravio/la sam kod za oporavak? Što trebam napraviti?
Kod za oporavak je podatak koji ste samostalno kreirali i koji služi za oporavak aplikacije. Ako ste ga zaboravili, molimo kontaktirajte A1 Podršku za korisnike.
Zaboravio/la sam identifikacijski kod? Što trebam napraviti?
Ako se zaboravili identifikacijski kod, možete ga pronaći u aktivacijskom mailu kojeg smo Vam dostavili nakon ugovaranja. U slučaju da ne možete pronaći aktivacijski mail i imate već aktiviranu aplikaciju na uređaju, u već aktiviranoj aplikaciji odaberite opciju „Zaboravljen PIN?“ nakon čega će se prikazati ekran s Vašim identifikacijskim kodom. Ako ste zaboravili Identifikacijski kod i nemate već aktiviranu aplikaciju, kontaktirajte A1 Podršku za korisnike na 0800 091 091.
Gdje trebam prisloniti karticu/mobitel/sat kako bi ih aplikacija uspješno očitala?
Sa stražnje strane, oko sredine mobitela (ne ruba). Postavite karticu/mobitel/sat što je bliže moguće mobitelu i držite dok se plaćanje ne provede. Ako mobitel ne može prihvatiti karticu ili pametni uređaj izvadite ih iz novčanika ili zaštitne maske.
Koliko dugo treba držati karticu/mobitel/sat prislonjen na mobitel?
Karticu/mobitel/sat držite prislonjenim sve do zvučnog signala.
Zašto kupac ne treba uvijek unositi PIN?
Aplikacija će tražiti unos PIN-a ovisno o postavkama kartice.
Kako mogu otkazati transakciju?
Transakciju je moguće otkazati isključivo u tijeku provođenja transakcije pritiskom opcije „Otkaži“.
Kako mogu provesti transakciju na rate?
Transakciju na rate moguće je provesti ako imate sklopljen Ugovor o prihvaćanju kartica putem obročne otplate za Premium Visa kartice izdavatelja PBZ Card i Visa Inspire kartice tekućeg računa Privredne banke Zagreb d.d. Prilikom unosa iznosa transakcije automatski će se prikazati ekran za unos broja rata. U slučaju da se ekran za unos broja rata ne prikazuje, molimo javite se na broj telefona 01/6124-277 ili putem e-maila info.prodajnamjesta@nexigroup.com kako biste provjerili imate li sklopljen Ugovor za prihvaćanje kartica putem obročne otplate.
Gdje mogu provjeriti je li plaćanje uspješno provedeno?
Sve transakcije provedene u posljednjih šest mjeseci dostupne su Vam u izborniku „Transakcije“.
Kako mogu stornirati transakciju?
Storno transakcije moguće je provesti odabirom transakcije koju želite stornirati i pritiskom na tipku „Storno“. Stornirati se može bilo koja transakcija u tekućem danu.
Gdje mogu pronaći potvrde o plaćanju?
Potvrde o plaćanju automatski šaljemo nakon svake provedene transakcije na Vašu prijavljenu e-mail adresu.
Kupac ima reklamaciju vezano uz kupovinu. Kako mogu provesti povrat transakcije?
Za povrat transakcije molimo kontaktirajte NEXI Croatia d.o.o. na broj telefona 01/6124-277.