Biz Smart komunikacija
Biz Smart komunikacija rješenje je koje omogućuje digitalizaciju i automatizaciju interakcija s Vašim korisnicima.
Uslugu koristite bez potrebe kapitalnih investicija i implementacije na lokalnoj infrastrukturi.
Biz Smart Komunikacija je alat koji pojednostavljuje poslovanje kroz:
Automatizirane interakcije: Kontaktirajte vaše kupce putem e-mail kampanja, SMS obavijesti, društvenih mreža i drugih kanala.
Prilagodljiv CRM: Jednostavno sučelje za upravljanje bazom korisnika uz mogućnost napredne segmentacije i izvještaja o korisničkim aktivnostima.
Chatbot kreator: Izradite personalizirani chatbot za vašu web stranicu, WhatsApp ili druge kanale.
Zašto A1 Biz Smart komunikacija?
- Najjednostavniji alat za slanje marketinških ili servisnih poruka korisnicima direktno na njihove mobilne uređaje
- Komunikacija putem chatbota na web stranicama
- Mogućnost API integracije s raznim servisima, ERP ili CRM sustavima
- Sukladnost s lokalnim regulativama
Oblici pružanja usluge
- Korištenje web platforme putem koje komunicirate i upravljate svojim kontaktima
- API integracija pomoću koje je moguće automatizirati komunikaciju na način da određena akcija u vašem CRM-u ili bazi podataka pokreće komunikaciju prema krajnjem korisniku
Prednosti usluge
- Ne postoje dodatna ulaganja u hardware – usluga se nalazi u cloudu i nije potrebna implementacija na vašoj lokalnoj infrastrukturi
- Jednostavnost korištenja
- Naplata usluge po potrošnji po svakom modulu – račun ovisi o broju poslanih poruka ili pokrenutim konverzacijama
Poboljšanje konverzije
- Marketinško retargetiranje na temelju posjećenih web stranica
- Promotivne poruke u svrhu prodaje upućene pravim korisnicima
- Obavijesti o dostupnosti artiklala
- Obavijesti o popustima i promjene cijene artikla
Povećanje lojalnosti
- Kampanje dobrodošlice
- Loyalty programi
- Čestitke za rođendan
- Istraživanja i kampanje zadovoljstva korisnika
- X-sell kampanje
Povećanje zadovoljstva
- Obavijesti na temelju određene aktivnosti korisnika
- Obavijesti o isporukama ili statusima narudžbe
- Podsjetnici na dogovorene termine
- Podsjetnici na plaćanje
- Kampanje zahvalnosti nakon kupnje
- Pružanje korisničke podrške kroz više kanala (chatbot, chat, telefonski poziv, email itd.)
PROVJERITE DOSTUPNE PAKETE
Moments: kreiranje automatskih kampanja
Answers: Chatbot, naplata po interakciji s korisnikom
Conversations: Kontaktni cloud centar
Kanali
Dodatni
kanali
Kanali komunikacije koji se mogu kupit zasebno: Messenger, Live Chat, Telegram, Google’s Business Messages, Apple Messages for Business, Facebook Posts, Instagram Posts, Instagram DM, Twitter, Twitter DM, Google Play Store review, Email, SMS, Viber Business Messages, Viber Bots, WhatsApp