Preusmjerite dolazne pozive 24/7

Biz IVR (Interactive Voice Response)

Osigurajte automatsko preusmjeravanje dolaznih poziva 24 sata dnevno putem govornog automata. Uz pozdravnu poruku (primjerice, „Dobrodošli u A1! Za službu za korisnike birajte 1, za provjeru računa birajte 2 itd. do 9), pozivatelju se nudi govorni izbornik, a nakon što pozivatelj odabere željeni broj, govorni automat preusmjerava poziv na željenu opciju.

Funkcionalnosti

Osim preusmjeravanja poziva na brojeve unutar poduzeća, IVR omogućuje i sljedeće:

 

 Izravno biranje lokalnih brojeva 

 Govornu poruku o završetku radnog vremena

 Govornu poruku u slučaju zauzeća svih linija/traženog broja

 Govornu poruku u slučaju nejavljanja

 Govornu poruku kod biranja nepostojećeg broja

 Zadani transfer (ako korisnik ne odabere ni jedan od ponuđenih brojeva) 

 Informiranje o radnom vremenu 

 


Ovisno o vašim željama i potrebama, dostupni su različiti paketi koji vam omogućuju konfiguraciju putem korisničkog sučelja ili od strane A1 stručnjaka. Putem korisničkog sučelja možete potpuno samostalno mijenjati govorne poruke, modificirati raspon radnog vremena, prilagođavati reprodukciju poruka u određenom vremenu (npr. za vrijeme praznika), itd. 

 

Također, A1 vam omogućuje i uslugu snimanja govornih poruka od strane profesionalnih spikera u studiju našeg partnera.