Pojednostavite komunikaciju s kupcima

Call centar

Želite li efikasno rješenje za realizaciju vlastitog pozivnog centra bez velikih kapitalnih investicija i troškova održavanja opreme, A1 Call Centar pravo je rješenje za vas!

Funkcionalna korisnička podrška jedan je od osnovnih čimbenika uspješnog poslovanja. Tvrtke s pozivnim centrom kvalitetno upravljaju kontaktima i načinima komunikacije, kako s postojećim, tako i s potencijalnim. Pozivni centar prezentirat će vas kao ozbiljni subjekt orijentiran na klijente i kvalitetan način komunikacije s njima.

A1 Call Centar smješten je u certificiranom A1 podatkovnom centru koji zadovoljava najviše standarde sigurnosti i zaštite podataka.

 

 

Prednosti

Postizanje maksimalne efektivnosti u rješavanju dolaznih poziva

Poboljšanje iskustva korisnika povećanjem kvalitete u komunikaciji, brzini interakcije i transakcija

Kraće vrijeme učenja agenata, brz i jednostavan pristup znanju i resursima putem objedinjenog sučelja

Pregled korisnika, prethodne interakcije, kao i povijest proizvoda

Puno brža implementacija rješenja od implementacije vlastitog pozivnog centra

Praćenje i analitika odlaznih kampanja

Plaćanje po korištenju

Visoka dostupnost usluge bez velikih inicijalnih troškova

 

Najčešći oblici korištenja

  Pozivni centar
  Služba za korisnike
  Tehnička podrška
  Teleprodaja
  Telemarketing
  Istraživanje tržišta