Facebook u vašem poslovanju

Facebook je nedavno najavio najveće promjene u posljednjih 5 godina. Kako se radi o najvećoj društvenoj mreži u Hrvatskoj i svijetu, vjerojatno ste kao korisnik već iz medija čuli da će potpuno promijeniti dizajn Facebookove web stranice, kao i dati veću važnost Facebook grupama.


Facebook grupe

Pridružite se u grupe


Kako će Facebook grupe dobiti još veći doseg i važnost na Facebooku u budućnosti, sad je pravi trenutak da se uključite u njih. 

Putem Facebookovog pretraživanja tražite grupe u kojima bi se mogli nalaziti vaši kupci. 

U kojim su grupama vaši kupci?


Osim pretraživanjem, grupe možete naći tako da vidite u kojim to grupama sudjeluju vaši kolege ili kupci koje poznajete. Dosta korisnika na svojim profilima prikazuje kojih su grupa članovi. 

Sudjelujte u raspravama


Kad nađete grupu, učlanite se u nju, ali nemojte ni slučajno odmah početi odmah objavljivati svoje usluge ili se promovirati. Za početak sudjelujte u raspravi i stavljajte korisne informacije. Tek kad budete aktivan član kojeg drugi članovi poznaju, možete sugerirati svoju uslugu ili proizvod.
 


Facebook video

Facebook će kroz nove promjene povećati doseg video objava u stalnoj borbi s konkurentom YouTubeom. Konkurencija je u ovom slučaju itekako dobra, jer je rezultat da će vam najveća društvena mreža na svijetu dati mogućnost da vaše video objave vidi više potencijalnih kupaca.

 

 

  • Facebook video u svojoj osnovnoj formi nema uključen zvuk, tako da ako možete dodati titlove koji će dati gledatelju dodatnu ideju o sadržaju - više će korisnika pogledati cijeli video. Za dodavanje titlova u video možete koristiti primjerice aplikacije MySubtitle za iPhone i FilmoraGo za Android.
     
  • Za gledanost videa slika je itekako bitna, ali zvuk je još bitniji. Čak i najjednostavniji mikrofon će vašem zvuku dati ključnu kvalitetu koja će pomoći vašoj snimci. Ako se snimate mobitelom uz govor, koristite slušalice mobitela - iznenadit će vas poboljšanje u kvaliteti!
     
  • Video objave vam ne moraju biti duge ili kompleksne. Dapače, može se raditi o kratkom “video blogu” tzv. vlogu u kojemu se vi obraćate publici kakve smo objavljivali u sklopu našeg projekta Novi oblik života.

Facebook Messenger

Prije nego što vas kupci kontaktiraju ili dođu u vaš restoran, frizerski salon, ordinaciju, ured ili prodajno mjesto - sigurno imaju pitanja. Facebookovi vlastiti podaci pokazuju da preko 60% kupaca preferira tvrtke kojima mogu upitati pitanje prije kupnje putem nekog chat kanala.

 

Inbox kao poticaj za kupnju


U Hrvatskoj je najpopularniji chat kanal zahvaljujući Facebooku upravo Messenger. Čak i oni koji više ne koriste toliko Facebook web stranicu - koriste Messenger.

Vaša Facebook fan stranica već ima tzv. Inbox, ali proaktivnim isticanjem da vas kupci mogu kontaktirati sa svojim pitanjima prije prodaje iskoristite priliku i uvjerite kupce da kupe kod vas, a ne kod konkurencije.

Facebook Messenger na webu


Koristeći alate poput Chatfuela ili - ako za svoju web stranicu koristite popularni sustav za upravljanje sadržajem WordPress, Live Chat dodatak za Facebook Messenger – tim rješenjima možete integrirati vrlo brzo i jednostavno Facebook Messenger chat na svoju web stranicu.

Praktični savjeti i u vašem inboxu

Sve nove praktične savjete o unaprijeđenju poslovanja, digitalizaciji i digitalnom marketingu možete primati i u svoj e-mail sandučić.
 

Prijavite se