Facebook u vašem poslovanju
Facebook je nedavno najavio najveće promjene u posljednjih 5 godina. Kako se radi o najvećoj društvenoj mreži u Hrvatskoj i svijetu, vjerojatno ste kao korisnik već iz medija čuli da će potpuno promijeniti dizajn Facebookove web stranice, kao i dati veću važnost Facebook grupama.
Facebook grupe
Pridružite se u grupe
Kako će Facebook grupe dobiti još veći doseg i važnost na Facebooku u budućnosti, sad je pravi trenutak da se uključite u njih.
Putem Facebookovog pretraživanja tražite grupe u kojima bi se mogli nalaziti vaši kupci.
U kojim su grupama vaši kupci?
Osim pretraživanjem, grupe možete naći tako da vidite u kojim to grupama sudjeluju vaši kolege ili kupci koje poznajete. Dosta korisnika na svojim profilima prikazuje kojih su grupa članovi.
Sudjelujte u raspravama
Kad nađete grupu, učlanite se u nju, ali nemojte ni slučajno odmah početi odmah objavljivati svoje usluge ili se promovirati. Za početak sudjelujte u raspravi i stavljajte korisne informacije. Tek kad budete aktivan član kojeg drugi članovi poznaju, možete sugerirati svoju uslugu ili proizvod.
Facebook video
Facebook će kroz nove promjene povećati doseg video objava u stalnoj borbi s konkurentom YouTubeom. Konkurencija je u ovom slučaju itekako dobra, jer je rezultat da će vam najveća društvena mreža na svijetu dati mogućnost da vaše video objave vidi više potencijalnih kupaca.
- Facebook video u svojoj osnovnoj formi nema uključen zvuk, tako da ako možete dodati titlove koji će dati gledatelju dodatnu ideju o sadržaju - više će korisnika pogledati cijeli video. Za dodavanje titlova u video možete koristiti primjerice aplikacije MySubtitle za iPhone i FilmoraGo za Android.
- Za gledanost videa slika je itekako bitna, ali zvuk je još bitniji. Čak i najjednostavniji mikrofon će vašem zvuku dati ključnu kvalitetu koja će pomoći vašoj snimci. Ako se snimate mobitelom uz govor, koristite slušalice mobitela - iznenadit će vas poboljšanje u kvaliteti!
- Video objave vam ne moraju biti duge ili kompleksne. Dapače, može se raditi o kratkom “video blogu” tzv. vlogu u kojemu se vi obraćate publici kakve smo objavljivali u sklopu našeg projekta Novi oblik života.
Facebook Messenger
Prije nego što vas kupci kontaktiraju ili dođu u vaš restoran, frizerski salon, ordinaciju, ured ili prodajno mjesto - sigurno imaju pitanja. Facebookovi vlastiti podaci pokazuju da preko 60% kupaca preferira tvrtke kojima mogu upitati pitanje prije kupnje putem nekog chat kanala.
Inbox kao poticaj za kupnju
U Hrvatskoj je najpopularniji chat kanal zahvaljujući Facebooku upravo Messenger. Čak i oni koji više ne koriste toliko Facebook web stranicu - koriste Messenger.
Vaša Facebook fan stranica već ima tzv. Inbox, ali proaktivnim isticanjem da vas kupci mogu kontaktirati sa svojim pitanjima prije prodaje iskoristite priliku i uvjerite kupce da kupe kod vas, a ne kod konkurencije.
Facebook Messenger na webu
Koristeći alate poput Chatfuela ili - ako za svoju web stranicu koristite popularni sustav za upravljanje sadržajem WordPress, Live Chat dodatak za Facebook Messenger – tim rješenjima možete integrirati vrlo brzo i jednostavno Facebook Messenger chat na svoju web stranicu.
Praktični savjeti i u vašem inboxu
Sve nove praktične savjete o unaprijeđenju poslovanja, digitalizaciji i digitalnom marketingu možete primati i u svoj e-mail sandučić.