Sablasno dobri hitovi: Pripremi se za najstrašniju noć u godini uz Halloween Party playlistu

#Dodatne usluge #A1 svijet
  • Autor A1 Hrvatska
  • Datum 20.10.2023.
Halloween party

Bliži nam se najstrašnija i ujedno jedna od najzabavnijih noći u godini – Noć vještica! Od dekoracije do društvenih igara, svaki detalj zahtijeva pomno planiranje, a jedna stvar ih najbolje povezuje - prikladna playlista.

Bilo da ideš na kostimirani party ili organiziraš kućno druženje, na tebi je da se baciš samo na osmišljavanje kostima jer ti mi donosimo popis najboljih pjesama za Noć vještica. U playlisti „Halloween party“ pronaći ćeš najspooky hitove i plesne klasike, od legendarnog „Thrillera“ Michaela Jacksona do Olivije Rodrigo i singla „Vampire“.



Osim toga, na Deezeru možeš pronaći više od 120 milijuna pjesama iz cijelog svijeta. Omiljena glazba prati te bilo gdje i na bilo kojem uređaju, čak i kada si offline. Uz personalizirane preporuke slušaj i otkrivaj glazbu po svome ukusu, a možeš pronaći i idealnu playlistu za svaku priliku. Uživaj u glazbi bez ikakvih ometanja i reklama, uz najbolju kvalitetu zvuka.

Foto: Getty Images

 

Povezane vijesti

Vidi sve vijesti
Gledanje televizije

A1 svijet

Od pozornog praćenja programa do multiscreeninga: Kako su se promijenile navike gledanja TV-a

Način na koji gledamo televiziju uvelike se promijenio, ponajprije zbog razvoja tehnologije i platformi za streaming. Dok je gledanje televizije nekoć bilo sinonim za izležavanje na kauču ispred TV-a, sada omiljene serije i filmove pratimo gdje i kad god želimo – u redu u trgovini, u javnom prijevozu, dok jedemo i kuhamo.

U eri streaminga promijenila su se mjesta, navike i načini na koji gledamo TV. Današnji mladi su digitalni urođenici koji su rođeni uz tehnologiju i primarno konzumiraju TV sadržaj putem interneta, pa samim time nisu vezani za točan termin i lokaciju gledanja.

Međutim, trend streaminga nije zaobišao ni starije generacije. Prema Forbesu, gledatelji u dobi od 15 do 29 godina provode 22 posto svog slobodnog vremena streamajući, dok osobe starije od 60 godina provode 14 posto svog vremena uz takve usluge.



Postoje i novi načini konzumiranja TV sadržaja pa tako s pojavom streaming servisa sve više bingeamo, odnosno gledamo više epizoda određene serije u jednom dahu. Tradicionalno gledanje sadržaja uživo ili kada se emitira na televiziji, obično jednom tjedno, uglavnom je postalo stvar prošlosti. Međutim, prema istraživanjima danas dominira serijsko gledanje TV-a koje se odnosi na gledanje (nekoliko sezona) serije vlastitim tempom tijekom nekoliko dana, tjedana ili mjeseci.

Učestalost bingeanja i serijskog gledanja TV-a porasla je u razdoblju od 2015. do 2020. godine, a prvenstveno se radi o gledanju sadržaja na televizoru u dnevnoj sobi, a ne na računalu ili mobitelu.

Zašto gledamo TV i što radimo dok „gledamo“?

Tijekom pandemije provodili smo puno više vremena kod kuće, a samim time pred televizijom. Međutim, znači li to da smo je zaista gledali? 

Istraživanja su pokazala da televiziju više gledamo pasivno, primarno je koristeći za pozadinsku buku, ali i da nam pravi društvo. Ignoriranje TV-a postalo je uobičajeno, kao i spavanje i objedovanje uz omiljene serije i filmove. Dakle, gledatelji više nisu prikovani uz televizor u dnevnoj sobi, već TV sadržaj prate na drugim uređajima poput laptopa, tableta ili pametnog telefona. Fenomen višeekranskog gledanja, odnosno multiscreeninga porastao je s popularnošću pametnih telefona, čime se raspršuje fokus s primarnog sadržaja u korist skrolanja društvenim mrežama ili neke druge aktivnosti. 



Što „televizija“ znači različitim generacijama? Umjesto tradicionalnih TV kanala, ogroman broj mladih daje prednost svojoj omiljenoj streaming platformi. Gledatelji u dobi od 16 do 24 godine provedu u prosjeku samo 53 minute dnevno gledajući tradicionalne kanale, što je pad od dvije trećine u odnosu na prethodno desetljeće i također sedam puta manje u usporedbi s gledateljima starijima od 65 godina.

Međutim, ukupno gledajući, više vremena provodimo gledajući sadržaj. Djeca u prosjeku gledaju TV pet sati dnevno, što je povećanje od 7 posto u odnosu na 2018. godinu. Općenito je količina vremena koju provedemo s upaljenim TV-om od 10 do 17 sati porasla za 77 posto.

Iako su se stilovi gledanja, aktivnosti i navike publike promijenili posljednjih nekoliko godina (i vjerojatno će se nastaviti mijenjati), neke stvari ostaju iste. Najviše streamamo sadržaj petkom, subotom i nedjeljom, dok je udarni termin i dalje najvažniji dio dana za one koji prate TV program uživo.



Kako se mijenjaju korisničke potrebe i navike, tako raste potražnja za praktičnim rješenjima koja im olakšavaju život. Uz A1 TV od sada još jednostavnije prati omiljeni TV sadržaj, i to bez dodatnih uređaja, instalacija i suvišnih daljinskih upravljača.

Gledaj A1 TV na smart TV-u, putem A1 digitalnog TV prijamnika ili A1 Smart boxa. Instaliraj A1 Xplore TV aplikaciju na uređaj po želji i prati omiljeni TV sadržaj gdje god se nalaziš. Osim toga, do 24. listopada uz novi A1 internet paket odaberi sjajni Samsung smart TV po odličnoj cijeni od 10 € (75,35 kn) mjesečno. Više detalja saznaj OVDJE.

Foto: Getty Images

A1 svijet

U kinima su novi „Plaćenici“ i „Poslije svega“: Za zagrijavanje pogledaj prethodne nastavke ovih filmskih hitova

U hrvatska kina nedavno su stigla dva hit naslova popularnih filmskih franšiza koje su milijuni obožavatelja nestrpljivo iščekivali. Radi se o četvrtom nastavku akcijskog spektakla „Plaćenici“ i petom, ujedno posljednjem nastavku romantične drame „Poslije svega“.

„Plaćenike“ smo prvi put na velikim ekranima gledali 2010., a radi se o filmskoj franšizi s najviše akcijskih zvijezda koje predvode Sylvester Stallone (Barney Ross), Jason Statham (Lee Christmas) i Dolph Lundgren (Gunner Jensen). U najnovijem nastavku glumačkoj postavi pridružila su se i neka nova lica poput Megan Fox, repera 50 Centa i filmske legende Andyja Garcije. U „Plaćenicima 4“ ne nedostaje spektakularnih scena borbi i eksplozija, kao i kaskaderskih akrobacija i neočekivanih preokreta, po čemu je franšiza i poznata.

 

Ranije ove godine Arnold Schwarzenegger potvrdio je da se neće pojaviti u novim „Plaćenicima“, dok će četvrti nastavak biti posljednji za Sylvestera Stallonea. Upravo zato obožavatelji nagađaju da se radi o kraju franšize, dok se o snimanju novih nastavaka zasad ništa ne zna.

Osim „Plaćenika“, franšiza koja već godinama privlači domaću publiku u kinodvorane je i „Poslije svega“. Trenutačno se prikazuje peti, ujedno i posljednji nastavak koji donosi zaključak dramatične ljubavne priče Tesse i Hardina. Ni ovoga puta neće nedostajati strasti, iznenađujućih zapleta i turbulencija koji protagoniste prate od njihova prvog susreta.

Iznimno popularna filmska franšiza nastala je prema književnom predlošku Anne Todd, a inspiracija za turbulentnu vezu glavnih junaka bila joj je glazba boy benda One Direction, dok je lik Hardina nadahnut Harryjem Stylesom. Navedeni sastojci zaslužni su za globalnu senzaciju koja se može mjeriti s uspjesima „Sumrak“ sage i franšize „Pedeset nijansi sive“.

Prijedlog za vikend bingeanje

Kao zagrijavanje za ova dva kino hita predlažemo ti da pogledaš prethodne nastavke „Plaćenika“ i „Poslije svega“. Pronaći ćeš ih u našoj Videoteci, točnije u katalogu „Uoči novih premijera u kinu“ do kojeg možeš doći u samo nekoliko klikova na svom daljinskom upravljaču.

Osim ove dvije franšize, u Videoteci te čeka pregršt drugih hit naslova koje možeš posuditi po super cijenama, od najnovijih blockbustera do vječnih klasika. Svatko će naći nešto za sebe, a od vrhunske zabave dijeli te doslovce jedan klik. Zato se zavali u kauč, pritisni gumb „VOD“ na svom daljinskom upravljaču i neka bingeanje započne.

Foto: Poslije svega: Sudar (After we colided) - ©2020 AFTER WE COLLIDED, LLC. ALL RIGHTS RESERVED/Plaćenici 2 (EXPENDABLES 2) - MOTION PICTURE ARTWORK © 2012 LIONS GATE ENTERTAINMENT INC. ALL RIGHTS RESERVED.