Selim se

Koliko unaprijed trebam javiti da se selim? Kakva mi je usluga dostupna na novoj adresi?

Ovdje možeš upisati adresu za koju te zanima dostupnost usluga.

Svoju Homebox uslugu možeš seliti na drugu lokaciju bez ikakve naknade i najave, Internet će ti raditi. 
Možeš je seliti na kraće ili dulje razdoblje, bilo da ideš na vikend ili za stalno.
Samo je bitno da na toj drugoj lokaciji imaš dostupnost svoje Homebox 4G ili 5G tarife, ovisno o tome koju koristiš, stoga ti preporučamo prvo provjeriš dostupnost.

Ako koristiš tarifu s unutarnjom i vanjskom jedinicom (5G Internet ili 5G Kućni NET), imaj na umu da ti je vanjska jedinica postavljena na mjesto gdje primaš najbolji signal te da bi, ako je 5G dostupan na novoj adresi, vanjsku jedinicu isto trebalo pozicionirati na mjesto koje je najbolje i najbliže 5G stanici. 
Maksimalna brzina interneta uvijek ovisi o korištenoj tehnologiji i trenutnoj opterećenosti pokretne mreže te razini signala na području korištenja usluge. U slučaju da je područje korištenja usluge opterećeno, brzina interneta može biti nezadovoljavajuća.

Ako koristiš i opciju telefona u sklopu svoje Homebox tarife, ista ti neće automatski raditi na novoj lokaciji*. 

Ako želiš trajno promijeniti svoju lokaciju, potrebno je zatražiti preseljenje usluge putem Službe za korisnike ili na prodajnom mjestu. 

**Budući da ti je kod aktivacije usluge dodijeljen telefonski broj sa predbrojem županije ovisno o lokaciji usluge, ako uslugu preseliš, onemogućit će ti se korištenje telefonske usluge sve do povratka na prijavljenu adresu, ali svo to vrijeme ćeš moći neometano bezbrižno surfati.
 

Potrebno je zatražiti preseljenje usluga na novu adresu slanjem pisanog zahtjeva e-mailom s definirane e-mail adrese, poštom ili faksom ili odlaskom na prodajno mjesto.

Zahtjev treba sadržavati:

  • podatke o liniji i vlasniku linije (ime i prezime, OIB)
  • razlog zbog kojeg se zahtjev šalje
  • novu adresu na koju želiš preseliti uslugu
  • zahtjev za promjenu adrese za primanje računa


Ako nam zahtjev šalješ e-mailom, a nemaš potvrđenu e-mail adresu, tada je još potrebno priložiti i kopiju osobne iskaznice i vlastoručni potpis vlasnika usluge.

Ono što je važno znati:

  • na novoj adresi treba biti dostupna ista infrastruktura. Dostupnost možeš provjeriti ovdje. Ako na novoj adresi nema iste usluge, nazovi nas da nađemo pravo rješenje za tebe
  • svi dospjeli računi trebaju biti podmireni
  • usluga treba biti aktivna
  • preseljenje će biti odrađeno u roku od 45 dana za sve usluge (ali potrudit ćemo se da to napravimo i prije)
  • ako je potrebno da naš tehničar dovrši preseljenje, naš agent će te kontaktirati i dogovoriti termin koji ti najbolje odgovara
  • preseljenje se naplaćuje prema važećem Cjeniku, osim za Homebox i Officebox usluge za koje je preseljenje bez dodatne naknade

U slučaju da svoj Homebox/Officebox seliš u drugu županiju, mijenja se cijeli telefonski broj. Stari se brojevi ne čuvaju i ne mogu se rezervirati.
 

Više često postavljanih pitanja

Obavijesti

Sve važne obavijesti možeš saznati ovdje.

Pročitaj