Promjene u tvrtki
Gasim tvrtku, mijenjam lokaciju i želim ukinuti uslugu djelatnika koji više nije zaposlen.
Možeš zatražiti prijenos privatne platežne odgovornosti na drugu osobu u istoj tvrtki koja je naslijedila pretplatnički broj drugog djelatnika. To je potrebno zatražiti do kraja tekućeg mjeseca jer se usluga uključuje tek s prvim danom u mjesecu.
Za uključenje nam odgovorna osoba u tvrtki treba dostaviti ime i prezime novog pretplatnika, adresu na koju će mu se dostavljati račun za privatnu platežnu odgovornost i OIB.
Trebaš nam dostaviti izvadak iz sudskog registra kako bismo napravili promjenu vlasništva i unijeli novu glavnu osobu za kontakt.
Preseljenje usluge možeš zatražiti slanjem e-maila s definirane e-mail adrese ili na prodajnom mjestu. Ako je potrebno, ne zaboravi promijeniti i adresu za dostavu računa.
Preseljenje će biti odrađeno u roku od 45 dana za sve usluge (ali potrudit ćemo se napraviti to i prije), osim za Officebox usluge za koje je rok do 48 sati.
Promjenu možeš napraviti samostalno na Moj A1 portalu ili možeš poslati pisani zahtjev s verificirane e-mail adrese.
Uslugu koju koristiš možeš staviti na prijevremeno mirovanje koje se naplaćuje u skladu s Cjenikom. U tom slučaju usluga miruje, za nju se ne izdaju računi, a ugovorna obveza nastavlja teći nakon uključenja usluge.
Maksimalno razdoblje tijekom kojega usluga može mirovati je 92 dana, a u iznimnim slučajevima i duže, ovisno o usluzi koju koristite.
Ovdje pročitaj više o usluzi.