Ne trebam više uslugu
Želim otkazati uslugu jer odlazim iz zemlje. Želim otkazati uslugu u ime drugog člana obitelji. Želim privremeno isključiti uslugu.
Molimo te da nam dostaviš potrebne dokumente, a mi ćemo se potruditi što prije napraviti raskid ugovora.
U slučaju da je platežno odgovorna osoba preminula, potrebno nam je poslati:
- kratku izjavu o razlogu raskida ugovora i srodstvu s preminulom osobom,
- Smrtni list te
- presliku osobne iskaznice osobe koja šalje zahtjev
Umjesto Smrtnog lista, moguće je poslati i Rješenje o nasljeđivanju, zajedno s preslikom osobne iskaznice preminule osobe.
Ovaj zahtjev moguće nam je poslati poštom ili faksom ili predati u nekom od naših prodajnih mjesta.
Prijevremeni raskid ugovora, odnosno raskid ugovora prije isteka minimalnog ugovorenog razdoblja korištenja, naplaćuje se prema važećem cjeniku i u skladu s Općim uvjetima poslovanja A1 Hrvatska.
U tom smislu, svatko tko odluči raskinuti ugovor u cijelosti prije isteka ugovorne obveze isplaćuje ono što je povoljnije za njega između:
- mjesečne naknade za ostatak razdoblja obveznog trajanja ugovora ili
- naknadu u visini popusta na proizvode i usluge koje je ostvario, ako ta opcija postoji
Ako raskineš ugovor, naknada za prijevremeni raskid ugovora bit će obračunata na zadnjem redovnom mjesečnom računu.
U slučaju da usluge fiksnog interneta, TV ili 5G Interneta koristiš kraće od 6 mjeseci, prilikom raskida ugovora plaćaš naknadu od 33,18 EUR po usluzi.
Prilikom raskida fiksnih usluga svakako je potrebno vratiti opremu kako ne bi došlo do naplate nevraćene opreme. Nakon zahtjeva za raskidom ugovora primit ćete na svoju kućnu adresu pismo s detaljima o povratu opreme.
Možeš. Ovisno o tome koju uslugu koristiš, razlikuju se i uvjeti.
Ako koristiš mobilne usluge na pretplatu, Homebox, Officebox ili B.net usluge, svoju uslugu možeš privremeno isključiti na maksimalno 92 dana, a ako koristiš A1 fiksni telefon, internet i TV ili satelitsku televiziju, možeš ih privremeno isključiti na maksimalno 6 mjeseci.
Cijena ove usluge jest:
- za mobilne usluge na pretplatu, Homebox i Officebox 9,29 EUR
- za A1 fiksni telefon, internet, TV, satelitsku televiziju i B.net usluge 13,46 EUR
Ova naknada naplatit će ti se na prvom računu nakon što uslugu ponovo uključiš.
Privremeno isključenje svojih usluga možeš zatražiti na našim prodajnim mjestima ili e-mailom s potvrđene e-mail adrese.
Žao nam je što zeliš raskinuti ugovor!
Pozivamo te da nam se s povjerenjem obratiš na bilo kojem A1 prodajnom mjestu, možda uspijemo pronaći ponudu zbog koje ćeš poželjeti ostati s nama.
Možeš nam poslati i pisani zahtjev za raskid ugovora, poštom ili faksom ako ti to više odgovara. Pisani zahtjev treba sadržavati podatke o vlasniku linije/usluge, vlastorični potpis vlasnika, te presliku osobnog identifikacijskog dokumenta.
U slučaju raskida fiksnog interneta, TV usluge, SAT TV usluge ili 5G interneta, potrebno je vratiti opremu.
Važno je znati da kod prijevremenog raskida ugovora dolazi do naplate preostale ugovorne obveze. Više u tome pročitaj u pitanju "Kako se naplaćuje prijevremeni raskid ugovora?".
U slučaju da si ugovorio i kupnju uređaja i preuzeo uređaj, te u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora zatražiš raskid ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača, obvezan si vratiti preuzeti uređaj neoštećen i kompletan u originalnom pakiranju sa svom pripadajućom dokumentacijom. U protivnom, A1 Hrvatska d.o.o. ima pravo naplatiti maloprodajnu cijenu uređaja, umanjenu za inicijalno uplaćeni iznos.
Za tebe smo osigurali besplatno slanje uređaja putem poštanskih ureda na adresu: A1 – MMM Agramservis d.o.o., Samoborska cesta 145, 10090 Zagreb. Poštanskom službeniku potrebno je napomenuti da trošak poštarine snosi primatelj pošiljke MMM Agramservis d.o.o.