Kako biste uređaj Homebox/Officebox koristili i za glasovne pozive, potrebno je na njega spojiti telefon.
Možete se koristiti žičanim ili bežičnim telefonom. Važno je da se koristite telefonom s tonskim biranjem (ako na telefonu imate mogućnost promjene iz pulsnoga u tonsko biranje, svakako odaberite tonsko biranje).
Žičani telefon jednostavno priključite standardnim telefonskim kabelom na utičnicu za telefon na poleđini uređaja Homebox/Officebox, a za bežični ili telefon DECT spojite bazu telefona s Homeboxom/Officeboxom preko telefonske utičnice.
Važno je znati!
- Zvuk slobodne telefonske linije kod Homeboxa nije isti kao kod uobičajene fiksne telefonske linije, nego je to ravnomjeran ton.
- Brojeve birate na isti način kao preko fiksne linije (bez pozivnog broja unutar iste županije).
- Tijekom aktivne internetske veze preko GPRS/EDGE mreže nećete moći primati i ostvarivati telefonske pozive. Pozivatelj će dobiti poruku da korisnik nije dostupan ili je isključio telefon.
- Na Homebox ne možete spojiti mobilni telefon.
- Homebox ne podržava telefaks uslugu.
Potrebno je spojiti jedan kraj mrežnog kabela na priključak (LAN1) uređaja Homebox/Officebox i drugi kraj mrežnog kabela na LAN priključak Vašeg osobnog ili prijenosnog računala.
Važno je znati!
Za ovaj način spajanja također možete upotrijebiti i druge LAN priključke (LAN2~LAN4/WAN).