Dodatne usluge
Treba mi podrška za Auto nadzor, Fiskal 1, A1 Xplore TV, Smart Home...
Ako se kod pokretanja streama javlja poruka "Sadržaj nedostupan" molimo te da se prijaviš u aplikaciju s korisničkim podacima.
Prijaviti se možeš na ikonu čovječuljka unutar aplikacije (gore desno).
Nakon prvog pristupa aplikaciji, sustav registrira serijski broj uređaja. U slučaju prekoračenja dozvoljenog broja uređaja, kada se aplikaciji pokuša pristupiti s uređajem koji nije registriran, pojavljuje se navedena pogreška.
Ako ti je potrebna zamjena uređaja, odnosno brisanje uređaja iz evidencije, potrebno je ući u aplikaciju s uređajem na kojem si već prijavljen na uslugu TV za van i u izborniku Postavke pod Upravljanje uređajima odabrati uređaj s kojeg se želiš odjaviti te potvrditi s Obriši. Taj uređaj maknut će se s liste uređaja povezanih na tvoje korisničko ime te ćeš se moći ponovno prijaviti s istim ili drugim korisničkim imenom za TV za van.
Nakon prvog pristupa aplikaciji, sustav registrira serijski broj uređaja. U slučaju prekoračenja dozvoljenog broja uređaja, kada se aplikaciji pokuša pristupiti s uređajem koji nije registriran, pojavljuje se navedena pogreška.
Ako ti je potrebna zamjena uređaja, odnosno brisanje uređaja iz evidencije, potrebno je ući u aplikaciju s uređajem na kojem si već prijavljen na uslugu TV za van i u izborniku Postavke pod Upravljanje uređajima odabrati uređaj s kojeg se želiš odjaviti te potvrditi s Obriši. Taj uređaj maknut će se s liste uređaja povezanih na tvoje korisničko ime te ćeš se moći ponovno prijaviti s istim ili drugim korisničkim imenom za TV za van.
Aplikacije možeš preuzeti s Google playa (https://play.google.com/store) i App storea (https://itunes.apple.com/app).
Provjeri upisuješ li ispravne pristupne parametre: korisničko ime i lozinku. Za nove pristupne parametre otvori web stranicu http://moj.a1.hr te klikni na "zaboravljena lozinka".
Ovisno o načinu na koji si uključio A1 Xplore TV uslugu, razlikuje se način resetiranja ili promjene lozinke.
- Uslugu si uključio samostalno putem www.A1xploretv.hr ili na našem prodajnom mjestu:
- Tvoje korisničko ime je e-mail adresa s kojom si se registrirao
- Lozinku možeš resetirati u aplikaciji, kroz Moj račun ili klikom na link Zaboravili ste lozinku? koji se javlja kod prijave na aplikaciju
2. Uslugu si uključio putem A1 službe za korisnike:
- Tvoje korisničko ime i lozinka jednaki su Moj A1 korisničkom imenu i lozinki. Lozinku možeš resetirati tako da odeš na Moj A1 i napraviš izmjenu lozinke.
Ne, nije moguće istovremeno pratiti TV za van ili A1 Xplore TV sadržaje na više uređaja.
Ovih nekoliko koraka bi moglo pomoći:
1. Provjerite je li uređaj spojen na izvor napajanja
2. Provjerite je li uređaj pronašao GPRS signal (LED2 uključen)
3. Provjerite je li uređaj pronašao GPS signal (LED1 uključen)
4. Provjerite je li SIM kartica ispravno umetnuta
5. Provjerite je li uređaj postavljen na odgovarajuće mjesto gdje ne dolazi do ometanja u prijemu GPS signala
Broj telefona SIM kartice prikazan je u Auto nadzor aplikaciji u prikazu svih podataka o vozilu.
U izborniku s lijeve strane, u Listi vozila potrebno je obilježiti željeno vozilo, kliknuti na Uredi te u prikazanom ekranu kliknuti na SIM kartica.
Tamo je prikazan telefonski broj SIM kartice koja se koristi.
Provjeri da li je artikl ispravno unesen (Menu->Artikli->Artikli)
Želiš li naplatiti "Proizvod" ili "Uslugu"? Moguće je da je artikl npr zaveden kao "Usluga", a pokušavaš naplatiti "Proizvod".
Provjeri je li artikl označen kao "Artikl za prodaju". Ako nije označen, označi ga kako bi se taj artikl ponudio prilikom izdavanja računa.
Nakon podešavanja Fiskal1 blagajne potrebno je uvesti FINA certifikat (Fiskal1.p12). Datoteku certifikata treba skinuti na uređaj (tablet, smartphone ili MobiWire) i učitati ga direktno sa uređaja. U aplikaciji Fiskal1 odabrati opciju MENU zatim Fiskalni modul i unos certifikata.