Fiksni telefon i internet
Internet mi ne radi, puca mi veza i spor je. Trebaju mi postavke za moj uređaj. Što da radim?
Postavke svog uređaja možeš provjeriti OVDJE
Poteškoće s uspostavom poziva ili slobodnog tona telefonske linije mogu biti povezane s opremom koju koristiš (modem, telefonski uređaj, …).
Postavke uređaja možeš provjeriti OVDJE.
Ako su uređaji ispravno podešeni, isprobaj uslugu Digitalnog tehničara koji će provjeriti uslugu s kojom imaš poteškoća.
Nemogućnost spajanja i surfanja internetom može biti do postavki modema.
Postavke uređaja možeš provjeriti OVDJE.
Ako su uređaji ispravno podešeni, isprobaj uslugu Digitalnog tehničara koji će provjeriti uslugu s kojom imaš poteškoća.
Postavke uređaja možeš provjeriti OVDJE.
Ako su uređaji ispravno podešeni, isprobaj uslugu Digitalnog tehničara.
Nakon što pokreneš dijagnostiku bit će ti ponuđena mogućnost promjena lozinke.
Nemogućnost spajanja ili prikaza WLAN oznake mreže, na računalu ili mobilnom uređaju, može biti u WLAN postavkama modema.
Postavke uređaja možeš provjeriti OVDJE.
Ako su uređaji ispravno podešeni, isprobaj uslugu Digitalnog tehničara i odaberi podešavanje bežićne mreže.
WLAN postavke uređaja s kojima se spajaš možeš provjeriti OVDJE
Provjeri je li Homebox uređaj ispravno povezan mrežnim (LAN) kabelom te isključi Homebox uređaj iz strujnog napajanja i ponovno ga uključi.
Provjeri upisuješ li točnu adresu početne stranice.
Adresa početne stranice može biti različita ovisno o modelu uređaja.
Postavke homebox/officebox uređaja možeš provjeriti OVDJE

Kako mogu provjeriti brzinu i kakvoću usluge pristupa internetu u fiksnoj mreži?
Digitalni tehničar
Digitalnog tehničara možeš pronaći na ovom linku te unutar Moj A1 aplikacije i na Moj A1 portalu.