Putno osiguranje

Jedino osiguranje koje zna kad ga trebaš. Besplatno se registriraj!

Mobilni broj za koji je vezano Putno osiguranje za A1 korisnike mora biti uključen i povezan na mrežu lokalnog operatora u inozemstvu kad izađeš iz Hrvatske.
Mobilni internet u roamingu ne mora biti uključen. 
Nakon što je mobilni uređaj povezan na mrežu lokalnog operatora u inozemstvu, dobit ćeš SMS o aktivaciji Putnog osiguranja za A1 korisnike.
Deaktivacija je moguća na početku putovanja, odgovorom „STOP“ na spomenutu poruku.
SMS ćeš dobiti čim se povežeš na mrežu lokalnog operatora u inozemstvu, a ako putuješ u susjedne zemlje, SMS ti stiže nakon tri sata od prelaska granice.

 

Povratkom u Hrvatsku i spajanjem na A1 HR mrežu usluga Putno osiguranje za A1 korisnike automatski se deaktivira, o čemu ćemo te obavijestiti SMS-om.

Prije poziva L'amie korisničkoj službi pripremi:

  • broj telefona i kontakt adresu u inozemstvu
  • potvrdu o Putnom osiguranju za A1 korisnike koja ti je stigla na e-mail prilikom registracije usluge

L'amie korisnička služba dostupna je 24 sata dnevno, 365 dana u godini:

  • broj telefona: 01/ 4058084
  • e-mail: putnoosiguranje@lamie-direct.com

Ove kontakte ne moraš pamtiti jer su navedeni u Moj A1 aplikaciji.
 

Premija se obračunava za svaki kalendarski dan proveden na putu izvan Hrvatske. Premiju plaćaš zajedno s računom za A1 usluge. Svaka pojedinačna (dnevna) premija bit će iskazana na tvom mjesečnom A1 računu. 
 

Obiteljski paket uključuje pokriće za dvije odrasle osobe do 70 godina starosti te četvero djece do 28 godina starosti.
Dodatni osiguranici mogu biti:

  • tvoj bračni ili izvanbračni partner (do 70 godina starosti)
  • tvoje dijete i dijete tvog bračnog ili izvanbračnog partnera (do 28 godina starosti)

neovisno o tome jesu li u trenutku ugovaranja paketa prijavljeni u zajedničkom kućanstvu s osiguranikom.
 

Ako si korisnik Individualnog paketa, obrati se L'amie korisničkoj službi na e-mail: putnoosiguranje@lamie-direct.com.
Ako si nositelj Obiteljskog paketa i na putovanju želiš koristiti Individualni paket, to možeš učiniti odgovorom na SMS koji ćeš primiti prilikom odlaska iz Hrvatske.
Odgovori ključnom riječi „IND“ i tvoj paket za to putovanje će se promijeniti iz Obiteljskog u Individualni.

 

Ako želiš dodati osiguranu osobu u Obiteljski paket, obrati se L'amie korisničkoj službi na e-mail: putnoosiguranje@lamie-direct.com i pripremi sljedeće podatke:

  • ime i prezime

  • OIB

  • datum rođenja

Dodatne osigurane osobe ne moraju biti korisnici A1.
Osobne podatke možeš promijeniti na isti način, slanjem e-maila na putnoosiguranje@lamie-direct.com.

 

EKZO omogućuje korištenje zdravstvenih usluga koje su s medicinskog gledišta nužne i nije alternativa Putnom osiguranju za A1 korisnike.
Europska kartica zdravstvenog osiguranja ne pokriva troškove privatne zdravstvene zaštite, troškove traganja i spašavanja na moru i u planinama, osiguranje prtljage ili otkazivanja/kašnjenja leta te troškove povratka u domovinu. 

 

  Afganistan, Republika Centralna Afrika, Irak, Iran, Libija, Mali, Burma, Niger, Sudan, Somalija, Južni Sudan, Sirija, Ukrajina, Jemen.
 

Putno osiguranje mogu uključiti svi privatni A1 pretplatnici na mobilnim tarifama, do 70 godina starosti.

Putno osiguranje za A1 korisnike možeš isključiti u bilo kojem trenutku slanjem e-maila na putnoosiguranje@lamie-direct.com ili putem Moj A1 aplikacije. 
 

Više često postavljanih pitanja

Obavijesti

Sve važne obavijesti možeš saznati ovdje.

Pročitaj