Moj A1 aplikacija

Saznaj sve o A1 mobilnoj i web aplikaciji za upravljanje uslugama.

Kako bi imao uvid u sve brojeve koji glase na tvoj OIB, moraš imati aktivirana Upravljačka (master) prava. Upravljačka prava možeš aktivirati pozivom Službi za korisnike na broj 0800 091 091 ili ispunjavanjem web-obrasca za A1 poslovne korisnike na Moj A1 portalu.
 

Ako si prilikom korištenja Moj A1 aplikacije spojen na A1 mrežu, prijenos podataka se ne naplaćuje, a prilikom skidanja aplikacije preporučujemo korištenje wi-fi mreže.

U inozemstvu se prijenos podataka obračunava jednako kao i ostali podatkovni promet za tvoju tarifu.



 

Kao A1 pretplatnik možeš provjeriti trenutnu potrošnju i stanje uključenih minuta, SMS i MB. U aplikaciji imaš uvid u posljednjih 6 računa, omogućene su ti promjene statusa opcija i paketa ovisno o tarifi koja je aktivna na tvom A1 broju. Ako želiš nekome nadoplatiti A1 račun na bonove, to možeš učiniti na tri načina: preko pretplatničkog računa, skeniranjem bona ili kreditnom karticom.

Elementi u izborniku te popis dostupnih servisa razlikuju se ovisno o grupi i tipu korisnika, tarifnom modelu i sl.
 

Kao A1 korisnik na bonove u aplikaciji Moj A1 možeš:

  • provjeriti stanje korisničkog računa i datum isteka bona
  • pregledati obnove bonova u posljednja 3 mjeseca
  • provjeriti uključene minute, SMS, MB i dr.
  • obnoviti A1 račun na bonove
    • kreditnom karticom => link na webshop
    • skeniranjem bona (ili klasična obnova unosom 14-znamenkastog broja)
  • saznati informacije o trenutnoj tarifi te ju promijeniti
  • promijeniti status raznih opcija i paketa (ovisno o tarifi)

Elementi u izborniku te popis dostupnih servisa razlikuju se ovisno o grupi i tipu korisnika, tarifnom modelu i sl.

Ako si vlasnik ili platežno odgovorna (ovlaštena) osoba za tvrtku, možeš pisanim zahtjevom zatražiti mogućnost pregleda korisničkih računa svih poslovnih linija unutar tvrtke, to su tzv. Master prava na Moj A1 usluzi.
Preuzmi obrazac za uključenje Upravljačkih (Master) prava na Moj A1 portalu, ispuni ga i dostavi kako je navedeno na zahtjevu.

Nakon što nam isti dostaviš bit će ti uključena prava kako bi ti se omogućilo pregledavanje svih linija unutar tvoje tvrtke.

Imaš gotovo jednaka prava kao i privatni korisnik. Ako nisi upoznat s pravima privatnih korisnika, pročitaj više o tome u pitanju "Korisnik sam na pretplatu. Što sve mogu raditi u aplikaciji?". Ako imaš Upravljačka prava, možeš vidjeti potrošnju ostalih usluga koje glase na tvoj OIB, tj. OIB tvrtke.

Nakon uključenja tzv. Master prava možeš imati sljedeće ovlasti i pregledavati sljedeće sadržaje za linije unutar tvrtke:

Ovlasti

  • mogućnost administriranja više od jedne tvrtke unutar jedne VPN strukture s jedinstvenim korisničkim imenom

Račun i potrošnja

  • pregled izdanih računa i A1 specifikacija poziva za proteklih 12 mjeseci
  • dohvat računa tvrtke u raznim formatima (PDF, XML, CSV)
  • dohvat specifikacija za ostale linije tvrtke u PDF formatu (samo specifikacije koje ulaze u platežnu odgovornost tvrtke)
  • analiza troškova za svaki pojedini pretplatnički broj
  • provjera potrošnje (pojedinačno i grupno)
  • stanje uključenih minuta, SMS, MB i dr. za svaku pojedinu liniju.
  • Promjene podataka:
  • promjena kontakt podataka ovlaštenih osoba tvrtke
  • promjena adrese tvrtke
  • promjena VPN profila
  • promjena VPN skraćenog broja

Pregled podataka

  • pojedinačni i grupni pregled podataka korisnika
  • slanje zahtjeva za primanje detaljnog grupnog pregleda podataka u Excel formatu

Usluge

  • pojedinačna i grupna promjena statusa raznih govornih i podatkovnih usluga i opcija.

Elementi u izborniku te popis dostupnih servisa razlikuju se ovisno o grupi i tipu korisnika, tarifnom modelu i sl.

Usluga je namijenjena A1 privatnim pretplatnicima, korisnicima A1 na bonove te A1 poslovnim korisnicima*.

*Aplikacija primarno nije namijenjena Administratorima tvrtke zbog kompleksnosti prikaza i administracije. Administratori tvrtke uslugu mogu koristiti na razini korisničkog broja na poslovnoj liniji koju koriste, a dostupni su im i određeni servisi na razini tvrtke, isključivo za pregled, ali NE i za aktivaciju.

 

Pregled i korištenje pojedinih funkcionalnosti ovisi o vrsti upravljačkog prava. Postoje dvije vrste upravljačkih prava:

  1.  „Master“ upravljačka prava omogućavaju promjenu osobnih podataka kao što su:
  • adresa za primanje računa
  • promjena i ispravak e-maila za dostavu računa i kontakt
  • tvoje privole za upravljanje osobnim podatcima
  1. „User“ upravljačka prava znače da možeš pratiti svoju potrošnju i ostale dostupne funkcionalnosti kako je navedeno u pitanju "Korisnik sam na pretplatu. Što sve mogu raditi u aplikaciji?" 

Ako si platežno odgovorna osoba, automatski ostvaruješ Master prava za sve linije koje su na tvoje ime.  Ako želiš prebaciti svoja Master prava na nekog drugog, potrebno je nazvati službu za korisnike ili posjetiti nas u najbližem A1 dućanu. Nažalost nije moguće promijeniti Master prava putem digitalnih kanala iz sigurnosnih i pravnih razloga.

Više često postavljanih pitanja

Obavijesti

Sve važne obavijesti možeš saznati ovdje.

Pročitaj