Netflix

Što je Netflix, je li mi usluga uključena u TV uslugu?

Netflix je najpoznatiji svjetski servis za streaming koji nudi mnoštvo nagrađivanih serija, filmova, anime sadržaja, dokumentaraca i još mnogo toga na tisućama uređaja povezanih s internetom.
Možeš gledati koliko god želiš i kad god želiš bez ijedne reklame. Uvijek možeš otkriti nešto novo, a nove serije i filmove Netflix dodaje svaki tjedan!

Netflix preko A1 mogu aktivirati A1 korisnici mobilnih govornih pretplatničkih tarifa i fiksnog internet priključka.
U ponudi su dostupni: 

  • Netflix Osnovni paket,
  • Netflix Standardni paket i
  • Netflix Premium paket

Nakon što aktiviraš Netflix uslugu preko A1, primit ćeš poruku s linkom koji će te preusmjeriti na Netflix internet sučelje gdje je potrebno da završiš registraciju. U tom koraku možeš napraviti novi Netflix račun ili se povezati sa svojim postojećim Netflix računom. 

Za povezivanje postojećeg Netflix računa unesi svoje postojeće podatke (e-mail i lozinku) s kojima si do sad ulazio u Netflix. Time zadržavaš sve svoje postavke, profile i povijest gledanih sadržaja. 
Nakon toga više ti se neće naplaćivati prethodno odabrani način plaćanja koji si imao dogovoren s Netflixom.

Napomena za korisnike Apple-a: ako si prethodno plaćao Netflix putem Apple-a, moraš otkazati pretplatu direktno putem Applea. Ako to ne učiniš, Apple ti može nastaviti naplaćivati Netflix pretplatu.

 

Ne, moraš dovršiti postupak registracije kako je gore detaljno opisano da bi povezao Netflix račun s A1 ponudom.
Ako to ne učiniš, Netflix ne može povezati tvoj postojeći Netflix račun s tvojom A1 ponudom, samim time Netflix članstvo će se i dalje naplaćivati putem prethodno odabranog načina plaćanja, sve dok ne dovršiš postupak registracije preko A1.

 

Netflix paket možeš promijeniti u bilo kojem trenutku putem: 

Paket možeš promijeniti i na https://www.netflix.com/account tako da se prijaviš sa svojim podacima za ulazak u Netflix aplikaciju, zatim odabereš Promijeni paket nakon čega će ti se prikazati dostupni Netflix paketi.

Promjenu paketa možeš raditi jedanput u 24 sata.

Mjesečne naknade prijašnjeg i sadašnjeg Netflix paketa bit će naplaćene proporcionalno danima korištenja te će obje naknade biti prikazane na tvom mjesečnom računu za prethodni mjesec.
 

Ako otkažeš svoje Netflix članstvo preko A1 ponude, dogodit će se sljedeće:

  1. Ako si prije aktivirane A1 ponude imao Netflix članstvo koje si plaćao putem prethodno odabranog načina plaćanja (kreditna kartica, debitna kartica i sl.), tvoje Netflix članstvo neće biti ukinuto niti će iskustvo gledanja Netflix-a biti ometano već će se nastaviti naplaćivati pretplata putem prethodno odabranog načina plaćanja. Više neće biti naplate putem A1 računa.
  2. Ako prije aktivirane A1 ponude nisi imao Netflix članstvo, tvoje Netflix članstvo će biti pauzirano i više neće biti naplate putem A1. Da bi nastavio koristiti Netflix, potrebno je ili da ponovo aktiviraš uslugu preko A1 ili da dodaš novi način plaćanja (kreditna kartica, debitna kartica i sl.) putem Netflixove stranice https://www.netflix.com/account .
     

Ako slučajno povežeš pogrešan račun sa svojim A1 paketom, obrati se Netflix Korisničkoj podršci i navedi e-mail za Netflix članstvo koje je krivo povezano.
 

Imamo za tebe nekoliko savjeta:

  • Ako znaš e-mail adresu s kojom si se prethodno ulogirao na Netflix, posjeti www.netflix.com/loginhelp kako bi postavio novu lozinku, tamo će ti unaprijed biti upisana e-mail adresa s kojom ulaziš u aplikaciju.
  • Ako ne znaš e-mail adresu s kojom si se prethodno ulogirao na Netflix ili misliš da si je krivo upisao, provjeri jesi li ulogiran putem uređaja na kojem si prethodno gledao Netflix sadržaj. Ako jesi, tamo možeš pronaći informaciju o korištenom e-mailu, a ako ne možeš pronaći tu informaciju, slobodno kontaktiraj Netflix Korisničku podršku.

Netflix je dostupan na mnogim uređajima povezanim s internetom, kao što su dekoderi TV signala, pametni televizori, računala, igraće konzole, pametni telefoni i tableti.
Potpuni popis potraži na devices.netflix.com.

 

 

Da, Netflix možeš gledati na koliko god različitih kompatibilnih uređaja želiš.
 

Detaljima računa za Netflix možeš upravljati na stranici netflix.com/account uključujući:

  • Postavljanje roditeljskog nadzora
  • Prilagodba postavki i titlova
  • Ažuriranje podataka za prijavu na Netflix
  • Promjena postavki jezika za Netflix
  • Upravljanje Netflix profilima
  • Upravljanje postavkama reprodukcije

Podršku ili više informacija o Netflixovim značajkama potraži na Netflixovom centru za pomoć.
 

Netflix surađuje s pružateljima sadržaja, distributerima, producentima i autorima radi stjecanja licence za filmove i TV emisije za streaming na Netflix usluzi. Ako Netflix nema dostupan sadržaj za stream, to može biti iz različitih razloga, poput toga da prava na streaming možda neće biti dostupna za kupnju ili ga može držati isključivo neka druga tvrtka. Iako ne postoji određeni raspored za nabavu novog sadržaja, Netflix stalno dodaje nove naslove za svoje članove.

Uvijek možeš kontaktirati Netflix korisničku podršku ako te zanima konkretna informacija oko nekog određenog naslova.
 

Podršku na hrvatskom jeziku možeš dobiti od ponedjeljka do petka, od 10 do 18 h, na lokaciji https://help.netflix.com/hr/interface/chat, u ostalo vrijeme na raspolaganju ti je podrška na engleskom jeziku na web lokacijama help.netflix.com ili https://help.netflix.com/contactus .

 

Više često postavljanih pitanja