Fiksni telefon i internet

Zanima me sve o fiksnoj usluzi, koju fiksnu uslugu mogu koristiti na svojoj adresi, koja mi je brzina interneta?

Potrebno je zatražiti preseljenje usluga na novu adresu slanjem pisanog zahtjeva e-mailom s definirane e-mail adrese, poštom ili faksom ili odlaskom na prodajno mjesto.

Zahtjev treba sadržavati:

  • podatke o liniji i vlasniku linije (ime i prezime, OIB)
  • razlog zbog kojeg se zahtjev šalje
  • novu adresu na koju želiš preseliti uslugu
  • zahtjev za promjenu adrese za primanje računa


Ako nam zahtjev šalješ e-mailom, a nemaš potvrđenu e-mail adresu, tada je još potrebno priložiti i kopiju osobne iskaznice i vlastoručni potpis vlasnika usluge.

Ono što je važno znati:

  • na novoj adresi treba biti dostupna ista infrastruktura. Dostupnost možeš provjeriti ovdje. Ako na novoj adresi nema iste usluge, nazovi nas da nađemo pravo rješenje za tebe
  • svi dospjeli računi trebaju biti podmireni
  • usluga treba biti aktivna
  • preseljenje će biti odrađeno u roku od 45 dana za sve usluge (ali potrudit ćemo se da to napravimo i prije)
  • ako je potrebno da naš tehničar dovrši preseljenje, naš agent će te kontaktirati i dogovoriti termin koji ti najbolje odgovara
  • preseljenje se naplaćuje prema važećem Cjeniku, osim za Homebox i Officebox usluge za koje je preseljenje bez dodatne naknade

Ugovorna obveza dodjeljuje se isključivo na Internet paket u slučaju odabira posebne promocije i/ili kupovine uređaja na rate.
 

Korisničko ime i lozinku dobit ćeš prilikom instalacije usluge ili prilikom dobivanja korisničke opreme na svoju kućnu adresu.
 

Ovdje možeš upisati adresu za koju te zanima dostupnost usluga.

Ako si poslovni korisnik, ovdje zatraži ponudu za svoju tvrtku.

Dostupnu brzinu interneta u svom paketu možeš provjeriti na Moj A1 portalu.

Ponudu uređaja uz Biz Duo ili Biz Trio paket možeš vidjeti ovdje.

Imamo, više informacija možeš saznati ovdje.

Klikom na ovaj link će ti se otvoriti posebna web stranica na kojoj možeš pratiti status uključenja usluge ili ostale statuse vezane uz A1. 

Niže možeš pronaći svoju uslugu i odabranu tehnologiju te prema tome vidjeti koliko je prosječno vrijeme potrebno za uključenje tvoje usluge:

  • Uključenje fiksnih usluga (TV, Internet ili Telefon)
    • 30 kalendarskih dana
    • Moguće je dulje trajanje ovisno o tome prenosiš li postojeću liniju sa starog operatera na A1 ili si odabrao potpuno novu liniju (prijenos linije može trajati do 5 dana)
       
  • Uključenje Homebox usluge (Internet ili Telefon)
    • 30 kalendarskih dana
       
  • Uključenje mobilnih usluga (na pretplatu ili na bonove)
    • Za uključenje mobilnih usluga dovoljno je umetnuti SIM karticu u uređaj i napraviti prvi poziv
    • Ako prenosiš broj od drugog operatera, od trenutka odobrenja prijenosa broja iduća tri dana ćeš još moći nesmetano koristiti uslugu prošlog operatera, a treći dan (između 11:00h i 15:00h) će se izgubiti signal, što je znak da je prijenos započeo
    • Kada primijetiš nestanak signala, potrebno je zamijeniti sadašnju SIM karticu s A1 SIM karticom

U samo nekoliko klikova internet uslugu možeš naručiti online bez odlaska u poslovnicu. U procesu narudžbe ćeš prvo upisati svoju adresu te ćemo provjeriti dostupnost usluge na tvojoj lokaciji. Nakon provjere, jednostavno odabereš uslugu, upišeš svoje podatke, odabereš termin instalacije usluge i završiš svoju narudžbu. Na kraju ti preostaje jedino pričekati tehničara kod kuće u ugovoreno vrijeme.
 

Više često postavljanih pitanja

Obavijesti

Sve važne obavijesti možeš saznati ovdje.

Pročitaj