Veći račun nego inače
Koji su sve razlozi zbog kojeg mi račun može biti veći nego inače?
Neki od najčešćih razloga povećanog računa su:
- Boravak u inozemstvu ili pograničnom području
- Korištenje usluga drugih tvrtki
- Otplata uređaja na rate
- Trošak opomene
- Korištenje pametnih telefona
- Raskid ugovora
Detaljnije informacije možeš pronaći u niže navedenim pitanjima i odgovorima.
Prijevremeni raskid ugovora, odnosno raskid ugovora prije isteka minimalnog ugovorenog razdoblja korištenja, naplaćuje se prema važećem cjeniku i u skladu s Općim uvjetima poslovanja A1 Hrvatska.
U tom smislu, svatko tko odluči raskinuti ugovor u cijelosti prije isteka ugovorne obveze isplaćuje ono što je povoljnije za njega između:
- mjesečne naknade za ostatak razdoblja obveznog trajanja ugovora ili
- naknadu u visini popusta na proizvode i usluge koje je ostvario, ako ta opcija postoji
Ako raskineš ugovor, naknada za prijevremeni raskid ugovora bit će obračunata na zadnjem redovnom mjesečnom računu.
U slučaju da usluge fiksnog interneta, TV ili 5G Interneta koristiš kraće od 6 mjeseci, prilikom raskida ugovora plaćaš naknadu od 33,18 EUR po usluzi.
Prilikom raskida fiksnih usluga svakako je potrebno vratiti opremu kako ne bi došlo do naplate nevraćene opreme. Nakon zahtjeva za raskidom ugovora primit ćete na svoju kućnu adresu pismo s detaljima o povratu opreme.
Kako bi izbjegao prebacivanje na strane mreže možeš napraviti ovo:
- uključiti zabrane međunarodnih i roaming poziva
- na mobitelu podesiti ručno traženje mreže te pri tome odabrati mrežu A1 Hrvatska ili
- staviti strane mreže koje se „miješaju“ u popis zabranjenih mreža (forbidden networks list) ako tvoj mobitel podržava takvu mogućnost.
Svaki račun treba platiti do naznačenog datuma dospijeća računa.
Ako ga ne platiš na vrijeme, primit ćeš podsjetnik za plaćanje. Ako ni tada ne platiš račun, poslat ćemo ti opomenu s novim datumom dospijeća, a nakon toga ćemo ti SMS porukom ili pozivom najaviti privremeno isključenje linije.
Dođe li do privremenog isključenja, troškovi naplate, kamate i naknada za ponovno uključenje bit će zaračunati u skladu s važećim cjenikom i prikazani na sljedećem računu.
Kad primimo tvoju uplatu i pokrenemo postupak ponovnog uključenja linije, o tome ćemo te obavijestiti SMS porukom.
Iznos trenutne potrošnje isključivo je informativnog karaktera te ga ne možeš koristiti kao osnovu za plaćanje računa.
Prikazani iznos ne uključuje:
- mjesečne naknade
- PDV
- sve popuste koje ostvaruješ (uključujući besplatne pozive)
- transakcije obavljene prethodnog dana
Riječ je o vanjskom pružatelju usluga, odnosno o tvrtkama koje pružaju korisnicima različite usluge SMS porukama ili pozivima. To mogu biti nagradne igre, chatovi i sl.
Ove usluge mogu se prepoznati po kratkim kodovima na računu:
- 6XXXX za premium SMS (npr. nagradne igre, glasovanje, prijava korisnika na različite servise, SMS chat)
- 8XXXX za usluge naplate sadržaja i/ili pružanja dodatnih informacija (pretplate, download igrica, muzike, slika i slično)
- 060 brojevi – usluge općeg sadržaja
- 060 9XX XXX – za humanitarne akcije
- 061 brojevi – usluge glasovanja telefonom
- 064 brojevi – usluge sa sadržajem neprimjerenim za djecu
- 065 brojevi – usluge nagradnih igara
- 069 brojevi – usluge namijenjene djeci
Na prvom računu nije ti naplaćena puna cijena uređaja, nego ti samo informativno prikazujemo iznos koji ćeš otplatiti ratama.
Na sljedećim izdanim računima pod stavkom „Otplata uređaja na rate“ bit će ti prikazana otplata uređaja na rate (02/24, 03/24…).