Kako provjeriti potrošnju?

Želim provjeriti koliko sam potrošio min, SMS-a, MB. Kako pratiti potrošnju putem 'Moj A1'?

Potrošnju možeš vidjeti na početnom ekranu Moj A1 aplikacije (kartica "Moj A1").

Potrošnju možeš pratiti jednako kao i u Hrvatskoj.

Ako koristiš tarifu na pretplatu, pogledaj detaljnije ovdje.

Ako koristiš tarifu na bonove pogledaj ovdje.

Prikaz troškova korištenja linije u inozemstvu može kasniti od nekoliko dana do mjesec dana.
 

Iznos trenutne potrošnje isključivo je informativnog karaktera te ga ne možeš koristiti kao osnovu za plaćanje računa.
Prikazani iznos ne uključuje:

  • mjesečne naknade
  • PDV
  • sve popuste koje ostvaruješ (uključujući besplatne pozive)
  • transakcije obavljene prethodnog dana

Bez obzira na to jesi li korisnik pretplatničke govorne ili podatkovne tarife, potrošnju možeš provjeriti na nekoliko načina, ovisno o tome koji je bliži tvojim navikama

  • SMS porukom slanjem ključne riječi „?“ na broj 13222
  • u Moj A1 aplikaciji
  • na Moj A1 portalu

Možeš ograničiti svoju potrošnju uključenjem Limita potrošnje. On omogućava da sam odrediš granice potrošnje i uključiš automatsku zabranu odlaznih poziva/internetskog prometa, koja će se aktivirati ako tvoji mjesečni troškovi prijeđu unaprijed određen limit.
Limit potrošnje možeš uključiti slanjem zahtjeva s potvrđene e-mail adrese ili na našim prodajnim mjestima.
Usluga će biti uključena s prvim danom idućeg mjeseca, a o tome ćemo te obavijestiti i SMS porukom.

Više često postavljanih pitanja

Obavijesti

Sve važne obavijesti možeš saznati ovdje.

Pročitaj