Kako provjeriti potrošnju?
Želim provjeriti koliko sam potrošio min, SMS-a, MB. Kako pratiti potrošnju putem 'Moj A1'?
Potrošnju možeš vidjeti na početnom ekranu Moj A1 aplikacije (kartica "Moj A1").
Prikaz troškova korištenja linije u inozemstvu može kasniti od nekoliko dana do mjesec dana.
Iznos trenutne potrošnje isključivo je informativnog karaktera te ga ne možeš koristiti kao osnovu za plaćanje računa.
Prikazani iznos ne uključuje:
- mjesečne naknade
- PDV
- sve popuste koje ostvaruješ (uključujući besplatne pozive)
- transakcije obavljene prethodnog dana
Bez obzira na to jesi li korisnik pretplatničke govorne ili podatkovne tarife, potrošnju možeš provjeriti na nekoliko načina, ovisno o tome koji je bliži tvojim navikama
- SMS porukom slanjem ključne riječi „?“ na broj 13222
- u Moj A1 aplikaciji
- na Moj A1 portalu
Možeš ograničiti svoju potrošnju uključenjem Limita potrošnje. On omogućava da sam odrediš granice potrošnje i uključiš automatsku zabranu odlaznih poziva/internetskog prometa, koja će se aktivirati ako tvoji mjesečni troškovi prijeđu unaprijed određen limit.
Limit potrošnje možeš uključiti slanjem zahtjeva s potvrđene e-mail adrese ili na našim prodajnim mjestima.
Usluga će biti uključena s prvim danom idućeg mjeseca, a o tome ćemo te obavijestiti i SMS porukom.