Kako platiti račun?

Do kada moram platiti račun? Kako mogu uključiti izravno terećenje? Što ako kasnim s plaćanjem? Privremeno sam isključen…

Račun je potrebno platiti do datuma dospijeća navedenog na uplatnici računa. Datum dospijeća možeš provjeriti i na Moj A1 usluzi ili aplikaciji.

Račun možeš na više načina, ovisno o tome kako ti najbolje odgovara:

  • izravnim terećenjem
    • za plaćanje računa izravnim terećenjem tekućeg računa je potrebno ugovoriti na jednom od A1 prodajnih mjesta.
  • koristeći A1 usluge za plaćanje (uplata se provodi odmah nakon izvršenog plaćanja)
    • Moj A1 (aplikacija i portal)
    • Usluga Nazovi i plati
  • Mobilnim ili internet bankarstvom
  • Odlaskom na jedno o platnih mjesta:
    • poslovnice banaka
    • poslovnice Hrvatske pošte
    • poslovnicama FINA-e
    • prodajna mjesta Konzuma
    • kiosci Tiska
    • benzinske postaje

Savjet: u svrhu brže provedbe uplate, za račune plaćene internet ili mobilnim bankarstvom ili u poslovnicama Zagrebačke, Privredne, OTP, Hrvatske poštanske banke ili u Hrvatskoj pošti, uplate će biti preusmjerene na A1 račun (IBAN) otvoren u banci u kojoj je provedeno plaćanje. Na taj način će se uplata proknjižiti u najkraćem mogućem roku.
 

Ako na tekućem računu nemaš dovoljan iznos za naplatu mjesečnog računa, račun je potrebno podmiriti općom uplatnicom.

Ako imaš nepodmirene račune, svakom tvojom uplatom zatvara se najstarije dugovanje.

Ukupni iznos otvorenog dugovanja, kao i podatke za plaćanje, možeš provjeriti na Moj A1 usluzi ili aplikaciji ili slanjem SMS poruke sadržaja DUG na broj 13033.

Svaki račun treba platiti do naznačenog datuma dospijeća računa.
Ako ga ne platiš na vrijeme, primit ćeš podsjetnik za plaćanje. Ako ni tada ne platiš račun, poslat ćemo ti opomenu s novim datumom dospijeća, a nakon toga ćemo ti SMS porukom ili pozivom najaviti privremeno isključenje linije.
Dođe li do privremenog isključenja, troškovi naplate, kamate i naknada za ponovno uključenje bit će zaračunati u skladu s važećim cjenikom i prikazani na sljedećem računu.
Kad primimo tvoju uplatu i pokrenemo postupak ponovnog uključenja linije, o tome ćemo te obavijestiti SMS porukom.

Račun možeš podmiriti bankovnom doznakom. Kako bi smanjio troškove doznake, provjeri koja inozemna banka ima ugovor s Hrvatskom poštanskom bankom.

Savjetujemo ti da prilikom popunjavanja naloga odabereš mogućnost da sam snosiš bankarske troškove. U protivnom, banka automatski sebi ostavlja iznos za svoje troškove, a A1 dobiva nedovoljan iznos za zatvaranje računa. Vrijeme potrebno da uplata bude proknjižena ovisi o zemlji, banci i o danu uplate.

Podatci za uplatu:

  • ime banke: Hrvatska poštanska banka d.d.
  • adresa: Jurišićeva 4, 10000 Zagreb, Hrvatska
  • BIC code: HPBZHR2X
  • IBAN: HR4623900011100337943

 

 

Da. VPN privatni račun usluga je namijenjena poslovnim korisnicima koji žele potpunu kontrolu troškova na poslovnom računu za mobilne govorne usluge. Osim toga, usluga donosi i mogućnost aktivacije privatnih paketa na privatnim računima zaposlenika.
Tvrtka određuje limit za poslovni dio računa u iznosu od 0 do 132,72 EUR. Sva potrošnja nakon tog limita obračunava se na privatnom računu zaposlenika. Mjesečna naknada za tarifu, opcije i usluge koje su uključene na zahtjev tvrtke te mjesečna naknada za korištenje mreže i uporabu radijske frekvencije nisu obuhvaćene limitom i uvijek se plaćaju na poslovnom računu.
Ako tvrtka neke mobilne usluge smatra nepotrebnima ili poslovno neopravdanima, umjesto zabrane tih usluga, može ih odrediti kao Privatne usluge koje se uvijek naplaćuju na privatnom računu, neovisno o iznosu limita.

Više o usluzi možeš pročitati ovdje.

Moguće je da tvoja uplata još nije proknjižena iz nekoliko razloga:

  • navedeni nalog nije proveden u potpunosti (zbog nedostatka sredstava na računu, podešenog datuma izvršenja...)
  • u kategoriji Poziv na broj odobrenja nije upisan identičan podatak kao na izdanom računu te je izostalo automatsko knjiženje uplate
  • uplata je izvršena na neispravan IBAN, zbog čega iznos nije doznačen na naš račun. Ako si provjerio i ispravno učinio sve navedeno, nazovi našu Službu za korisnike koja će ti pomoći u rješavanju ovoga problema.

Nakon knjiženja uplate. Potrebna su dva do tri radna dana da se uplaćeni iznos prebaci na A1 žiro-račun.
Očekivani datum ponovnog uključenja usluge možeš provjeriti ovdje.

Zabranu imaš zbog nepodmirenih pretplatničkih računa.
O dugovanju smo te obavijestili SMS porukama i opomenom. 

Nakon što primimo tvoju uplatu na sljedećem računu naplaćen će biti i trošak naknade za ponovno uključenje odlaznih poziva, prema važećem cjeniku.

Više često postavljanih pitanja

Što sve moram znati o računu?

U videu pogledaj objašnjenja svih stavki s A1 računa.

 

 

Izgled A1 računa pogledaj ovdje.

Kako platiti račun putem Moj A1 aplikacije?

Unutar Moj A1 aplikacije možeš platiti račune, aktivirati dodatne opcije i kupiti bon, a za sve smo ti pripremili upute koje možeš pronaći na ovom linku.

Obavijesti

Sve važne obavijesti možeš saznati ovdje.

Pročitaj