Moj prvi račun

Što sve trebam znati o plaćanju računa? Kako platiti račun? Želim vidjeti digitalni pregled svih sastavnih dijelova računa.

Pogledajte ovdje izgled A1 računa kao i objašnjenje svih stavaka računa.

Obračunsko razdoblje traje od 1. do 30./31. u mjesecu te isto nije moguće promijeniti.
Račun šaljemo jednom mjesečno, nekoliko dana nakon završetka kalendarskog mjeseca. Račun će stići na tvoju kućnu adresu oko 10. u mjesecu za prethodni mjesec, a na e-mail i nekoliko dana prije.
Datum dospijeća plaćanja računa trebao bi biti oko 16. u mjesecu.
Na svakom mjesečnom računu naveden je u gornjem desnom kutu.
Ako je pretplatnički ugovor potpisan sredinom mjeseca i koristiš tarifu s mjesečnom naknadom ili pretplatom, platit ćeš samo troškove za razdoblje od dana uključenja do kraja kalendarskog mjeseca.

Možeš. Ako želiš promijeniti adresu na koju primaš naše račune, možeš to napraviti samostalno putem Moj A1 usluge ili nam pošalji e-mail s potvrđene e-mail adrese. Možeš nas i nazvati ili predati pisani zahtjev na našem prodajnom mjestu.

Naše kontakte pogledaj ovdje.

Račun je potrebno platiti do datuma dospijeća navedenog na uplatnici računa. Datum dospijeća možeš provjeriti i na Moj A1 usluzi ili aplikaciji.

Račun šaljemo jednom mjesečno, nekoliko dana nakon završetka kalendarskog mjeseca. Račun će stići na tvoju kućnu adresu do 10. u mjesecu za prethodni mjesec, a na e-mail i u Moj A1 i nekoliko dana ranije.

Račun možeš na više načina, ovisno o tome kako ti najbolje odgovara:

  • izravnim terećenjem
    • za plaćanje računa izravnim terećenjem tekućeg računa je potrebno ugovoriti na jednom od A1 prodajnih mjesta.
  • koristeći A1 usluge za plaćanje (uplata se provodi odmah nakon izvršenog plaćanja)
    • Moj A1 (aplikacija i portal)
    • Usluga Nazovi i plati
  • Mobilnim ili internet bankarstvom
  • Odlaskom na jedno o platnih mjesta:
    • poslovnice banaka
    • poslovnice Hrvatske pošte
    • poslovnicama FINA-e
    • prodajna mjesta Konzuma
    • kiosci Tiska
    • benzinske postaje

Savjet: u svrhu brže provedbe uplate, za račune plaćene internet ili mobilnim bankarstvom ili u poslovnicama Zagrebačke, Privredne, OTP, Hrvatske poštanske banke ili u Hrvatskoj pošti, uplate će biti preusmjerene na A1 račun (IBAN) otvoren u banci u kojoj je provedeno plaćanje. Na taj način će se uplata proknjižiti u najkraćem mogućem roku.
 

Račune za A1 usluge šaljemo isključivo u eurima.

Račun možeš primati poštom na kućnu adresu ili u elektroničkom obliku na svoju e-mail adresu ili Moj A1.
Ako želiš isključiti papirnati oblik računa i račune primati samo u elektroničkom obliku, možeš to zatražiti na Moj A1 usluzi ili odlaskom na naše prodajno mjesto.
Ako si poslovni korisnik, pošalji nam pisani zahtjev s potvrđene e-mail adrese na:
svezaposao@A1.hr ako si obrtnik ili mali podruzetnik, ili poslovni@A1.hr ako imaš tvrtku s više zaposlenih.

Prvi račun s kupljenim uređajem na rate može se voditi na sljedeći način u poslovnim knjigama:

  • Dugovno Trošak usluga – mjesečne naknade i troškovi za usluge
  • Dugovno Oprema – ukupna naknada za uređaj
  • Dugovno Potraživanja za PDV – PDV
  • Potražno Obveze prema dobavljačima, plaćanja na rate – Povrat ukupne naknade za uređaj
  • Dugovno Obveze prema dobavljačima, plaćanja na rate – Otplata uređaja na rate
  • Potražno Obveze prema dobavljačima (A1) – Ukupan iznos računa.

Ako koristiš tarifu s mjesečnom naknadom ili pretplatom, platit ćeš samo troškove za razdoblje od dana uključenja do kraja kalendarskog mjeseca.

Iznos trenutne potrošnje isključivo je informativnog karaktera te ga ne možeš koristiti kao osnovu za plaćanje računa.
Prikazani iznos ne uključuje:

  • mjesečne naknade
  • PDV
  • sve popuste koje ostvaruješ (uključujući besplatne pozive)
  • transakcije obavljene prethodnog dana

Više često postavljanih pitanja

Što sve moram znati o računu?

U videu pogledaj objašnjenja svih stavki s A1 računa.

 

 

Izgled A1 računa pogledaj ovdje.

Obavijesti

Sve važne obavijesti možeš saznati ovdje.

Pročitaj