Univerzalna usluga namijenjena je a) onim korisnicima kojima na adresi prebivališta/sjedišta nije dostupna komercijalna usluga pristupa internetu najmanje brzine 14/1Mbit/s i/ili govorna usluga barem jednog od tri operatora (A1, HT, Telemach) ili b) onim korisnicima koji ispunjavaju uvijete za ostvarenje pogodnosti paketa usluga za socijalno ugrožene kategorije korisnika.

A1 pruža univerzalnu uslugu pod a) na području 19 zemljopisnih jedinica, a uslugu pod b) na području cijele Republike Hrvatske, obje isključivo na vlastitoj infrastrukturi.

A1 obvezu pružanja univerzalne usluge ispunjava na vlastitoj mrežnoj infrastrukturi putem Homebox/Officebox tarifa, kako je navedeno niže u ponudi.

 

A1 pruža univerzalnu uslugu širokopojasnog pristupa internetu uz brzinu pristupa internetu od 14/1 Mbit/s i uključeni promet od 100 GB i/ili govornu uslugu po pristupačnim cijenama u 19 zemljopisnih jedinica na području Republike Hrvatske (Zagreb – gradske četvrti: Črnomerec, Donja Dubrava, Donji grad, Gornja Dubrava, Novi Zagreb-istok, Novi Zagreb-zapad, Peščenica-Žitnjak, Podsljeme, Podsused-Vrapče, Sesvete, Stenjevec, Trešnjevka-jug, Trešnjevka-sjever, Trnje; Dugo Selo, Brckovljani, Split, Brela, Tučepi) na temelju razumnog zahtjeva (usluga dostupnosti).

 

 

Univerzalne usluge dostupne su potrošačima na području navedenih 19 zemljopisnih jedinica. Pravo na univerzalnu uslugu dostupnosti korisnik može ostvariti samo na jednoj lokaciji koja mora biti lokacija prebivališta ili boravišta podnositelja zahtjeva koji je fizička osoba.

 

4G Homebox

29,21 €/mj.

  • brzina 14/1 Mbit/s
  • 100 GB Internet prometa*

4G Homebox + Flat FON

29,21 €/mj. + 1,08 €/mj.

  • brzina 14/1 Mbit/s
  • 100 GB Internet prometa*
  • neograničeni pozivi prema fiksnim i mobilnim brojevima

Flatbox FON

12,31 €/mj.

  • neograničeni pozivi prema fiksnim i mobilnim brojevima

*Nakon što korisnik iskoristi sve jedinice uključenog prometa, bit će mu omogućen neograničen internet promet bez dodatne naknade, po zajamčenoj brzini pristupa.





Kako zatražiti univerzalnu uslugu?

 

Preuzmite, popunite i potpišite Zahtjev za ugovaranje univerzalnih usluga. Popunjeni i potpisani Zahtjev za ugovaranje univerzalne usluge zajedno s preslikom osobne iskaznice pošaljite e-mailom.



 

Univerzalne usluge dostupne su mikropoduzetnicima i neprofitnim organizacijama na području navedenih 19 zemljopisnih jedinica. Pravo na Univerzalnu uslugu dostupnosti korisnik može ostvariti samo na jednoj lokaciji koja mora biti lokacija sjedišta društva, udruge ili organizacije.

 

Officebox Ideal

29,21 €/mj.

  • brzina 14/1 Mbit/s
  • 100 GB internet prometa*

Officebox Ideal + Flat FON

29,21 €/mj. + 1,54 €/mj.

  • brzina 14/1 Mbit/s
  • 100 GB internet prometa
  • neograničeni pozivi prema fiksnim i mobilnim brojevima

Flatbox FON Biz

12,31 €/mj.

  • neograničeni pozivi prema fiksnim i mobilnim brojevima

*Nakon što korisnik iskoristi sve jedinice uključenog prometa, bit će mu omogućen neograničen internet promet bez dodatne naknade, po zajamčenoj brzini pristupa.





Kako zatražiti univerzalnu uslugu?


Preuzmite, popunite i potpišite Zahtjev za ugovaranje univerzalnih usluga. Popunite podatke u nastavku i priložite potpisani Zahtjev za ugovaranje univerzalne usluge, izvadak iz registra i presliku osobne iskaznice, te dokumentaciju pošaljite e-mailom.



Dodatne informacije


Što je to univerzalna usluga?

Univerzalna usluga predstavlja pravo potrošača i poslovnih subjekata na pristup internetu i govornoj usluzi na jednoj lokaciji na kojoj imaju prijavljeno prebivalište/boravište odnosno sjedište.

Postoje dvije vrste univerzalne usluge:
1) pristup internetu minimalne brzine 14/1 Mbit/s sa 100 GB prometa uključenih u mjesečnu naknadu i/ili govornu uslugu (kao samostalnu uslugu ili u paketu s pristupom internetu)

2) pristup internetu minimalne brzine 14/1 Mbit/s i uključeni promet od 100 GB i/ili govornu uslugu po pristupačnim cijenama za socijalno ugrožene kategorije korisnika na području cijele Republike Hrvatske.

Tko ima pravo na univerzalnu uslugu?

Pravo na univerzalnu uslugu ostvaruju:

1) Potrošači (fizičke osobe, obrtnici, samostalne djelatnosti) imaju pravo na jednu univerzalnu uslugu na adresi svog prebivališta/boravišta, a poslovni subjekti (mikropoduzetnici i neprofitne udruge) na adresi svog sjedišta, uz uvjet da na adresi ne postoji mogućnost komercijalne usluge koja omogućuje brzinu pristupa internetu minimalno 14/1 Mbit/s i/ili govorna usluga barem jednog od tri operatora (A1, HT, Telemach)

2) Potrošači (fizičke osobe) koji posjeduju dokaz o statusu socijalno ugrožene kategorije korisnika imaju pravo na jednu univerzalnu uslugu na adresi svog prebivališta/boravišta

Koje univerzalne usluge pruža A1?

A1 pruža dvije vrste univerzalnih usluga:

a) univerzalnu uslugu pristupa internetu minimalne brzine od 14/1 Mbit/s i/ili govornu uslugu na području 19 zemljopisnih jedinica: Zagreb – pojedine gradske četvrti (Črnomerec, Donja Dubrava, Donji grad, Gornja Dubrava, Novi Zagreb-istok, Novi Zagreb-zapad, Peščenica-Žitnjak, Podsljeme, Podsused-Vrapče, Sesvete, Stenjevec, Trešnjevka-jug, Trešnjevka-sjever, Trnje), Dugo Selo, Brckovljani Split, Brela, Tučepi

b) univerzalnu uslugu pristupa internetu minimalne brzine od 14/1 Mbit/s i/ili govornu uslugu namijenjenu socijalno ugroženim kategorijama korisnika na cijelom teritoriju Republike Hrvatske

A1 obvezu pružanja univerzalne usluge ispunjava isključivo na vlastitoj mrežnoj infrastrukturi, putem Homebox/Officebox tarifa. Korisnik nema mogućnost odabira tehnologije kojom će se realizirati univerzalna usluga.

Koji operatori imaju obvezu pružanja univerzalnih usluga?

Prema odluci HAKOM-a, pored A1, još dva operatora su obvezni pružati univerzalnu uslugu:

1) Hrvatski Telekom d.d. je u obvezi pružiti univerzalnu uslugu na cijelom teritoriju Republike Hrvatske
2) Telemach Hrvatska d.o.o. je u obvezi pružiti univerzalnu uslugu na području 5: zemljopisnih jedinica Zagreb – pojedine gradske četvrti (Novi Zagreb-istok, Novi Zagreb-zapad, Stenjevec, Trešnjevka-jug i Trnje)

Sva tri operatora su u obvezi pružiti univerzalnu uslugu socijalno ugroženim kategorijama korisnika na cijelom teritoriju Republike Hrvatske.

Koji poduzetnici spadaju u kategoriju mikropoduzetnika?

Prema Zakonu o računovodstvu mikropoduzetnik je onaj koji ne prelazi granične pokazatelje u dva od sljedeća tri uvjeta:

1. ukupna aktiva 450.000,00 eura
2. netoprihod 900.000,00 eura
3. prosječan broj radnika tijekom poslovne godine – deset radnika.

Kako se dokazuje pravo na univerzalne usluge za socijalno ugrožene kategorije korisnika?

Prema odluci HAKOM-a, pravo na pakete za socijalno ugrožene kategorije korisnika imaju fizičke osobe koje primaju neku od niže navedenih oblika pomoći, uz dostavu odgovarajućeg dokaza:

1) Korisnici zajamčene minimalne naknade – rješenje nadležnog Hrvatskog zavoda za socijalni rad (prema mjestu prebivališta)
2) Korisnici prava na inkluzivni dodatak prve, druge ili treće razine potpore; korisnici prava na inkluzivni dodatak prve, druge ili treće razine potpore kojima nije osigurana usluga smještaja ili organizirano stanovanje - rješenje nadležnog Hrvatskog zavoda za socijalni rad (prema mjestu prebivališta)
3) Korisnici nacionalne naknade za starije osobe – rješenje područne ustrojstvene jedinice Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje nadležnoj prema prebivalištu podnositelja zahtjeva
4) Korisnici novčane naknade za nezaposlene hrvatske branitelje iz Domovinskog rata i članove njihovih obitelji – rješenje upravnog tijela u županiji ili Gradu Zagrebu (Gradski ured za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom), prema prebivalištu
5) Korisnici novčane naknade za civilne stradalnike iz Domovinskog rata - rješenje upravnog tijela u županiji ili Gradu Zagrebu (Gradski ured za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom), prema mjestu prebivališta
6) Korisnici prava na naknadu za ugroženog kupca energenata (ovo pravo mogu ostvariti i članovi kućanstava svih navedenih kategorija) – rješenje nadležnog Hrvatskog zavoda za socijalni rad (prema mjestu prebivališta).


Status se može dokazati i potvrdama koje se mogu preuzeti na portalu e-Građani i e-usluge Potvrde iz registra (npr. e-Usluge socijalna skrb).

Koje su cijene univerzalnih usluga?

Cijene možete naći u Cjeniku univerzalnih usluga.

Gdje mogu pročitati sve uvjete za univerzalne usluge?

Svi uvjeti definirani su Uvjetima korištenja univerzalnih usluga u mreži A1 Hrvatska d.o.o.

Kako mogu podnijeti zahtjev za univerzalnu uslugu?

Zahtjev za ugovaranje univerzalne usluge može se podnijeti na sljedeći način:

Privatni korisnici:
• pisanim putem na adresu: A1 Hrvatska d.o.o., Služba za korisnike, p.p. 470, 10002 Zagreb, uz napomenu "Za USO usluge",
• elektroničkom poštom na adresu USO@a1.hr ili
• popunjavanjem obrasca zahtjeva na ovlaštenom A1 prodajnom mjestu.
Preuzmite Zahtjev za ugovaranje univerzalnih usluga za privatne korisnike..

Poslovni korisnici:
• pisanim putem na adresu: A1 Hrvatska d.o.o., Odjel za telefonsku prodaju poslovnim korisnicima, p.p. 470, 10002 Zagreb, uz napomenu "Za USO usluge"
• elektroničkom poštom na adresu USO.poslovni@a1.hr
• popunjavanjem obrasca zahtjeva na ovlaštenom A1 prodajnom mjestu ili A1 partnerskom prodajnom mjestu
• slanjem popunjenog obrasca zahtjeva na A1 prodajnog predstavnika ili A1 partnerskog prodajnog predstavnika.
Preuzmite Zahtjev za ugovaranje univerzalnih usluga za poslovne korisnike.

A1 Hrvatska pruža univerzalnu uslugu širokopojasnog pristupa internetu uz brzinu pristupa internetu od 14/1 Mbit/s i uključeni promet od 100 GB i/ili govornu uslugu po pristupačnim cijenama za socijalno ugrožene kategorije korisnika na području cijele Republike Hrvatske (socijalni paketi).

Socijalni paketi namijenjeni su potrošačima koji su fizičke osobe, a nisu obrtnici i ne obavljaju djelatnost slobodnog zanimanja i ispunjavaju uvjete za ugovaranje usluge, u skladu s Uvjetima korištenja USO usluga.

 

4G Homebox

6,76 €/mj.

  • brzina 14/1 Mbit/s
  • 100 GB internet prometa*

4G Homebox + Flat FON

6,76 €/mj. + 1,08 €/mj.

  • brzina 14/1 Mbit/s
  • 100 GB internet prometa*
  • neograničeni pozivi prema fiksnim i mobilnim brojevima

Flatbox FON

6,15 €/mj.

  • neograničeni pozivi prema fiksnim i mobilnim brojevima

*Nakon što korisnik iskoristi sve jedinice uključenog prometa, bit će mu omogućen neograničen internet promet bez dodatne naknade, po zajamčenoj brzini pristupa.





Kako zatražiti socijalni paket?


Preuzmite, popunite i potpišite Zahtjev za ugovaranje univerzalnih usluga. Popunjeni i potpisani Zahtjev za ugovaranje univerzalne usluge, valjano rješenje kojim dokazujete status socijalno ugrožene kategorije korisnika i presliku osobne iskaznice pošaljite e-mailom. 

 



Uz Mega NET prvih 12 mjeseci uštedi 50%!

Surfaj na brzinama do 300 Mbit/s. Nakon isteka 12 mjeseci, cijena iznosi 25,61 €/mj.

 

 

Saznaj više

Dodatne informacije


Što je to univerzalna usluga?

Univerzalna usluga predstavlja pravo potrošača i poslovnih subjekata na pristup internetu i govornoj usluzi na jednoj lokaciji na kojoj imaju prijavljeno prebivalište/boravište odnosno sjedište.

Postoje dvije vrste univerzalne usluge:
1) pristup internetu minimalne brzine 14/1 Mbit/s sa 100 GB prometa uključenih u mjesečnu naknadu i/ili govornu uslugu (kao samostalnu uslugu ili u paketu s pristupom internetu)

2) pristup internetu minimalne brzine 14/1 Mbit/s i uključeni promet od 100 GB i/ili govornu uslugu po pristupačnim cijenama za socijalno ugrožene kategorije korisnika na području cijele Republike Hrvatske.

Tko ima pravo na univerzalnu uslugu?

Pravo na univerzalnu uslugu ostvaruju:

1) Potrošači (fizičke osobe, obrtnici, samostalne djelatnosti) imaju pravo na jednu univerzalnu uslugu na adresi svog prebivališta/boravišta, a poslovni subjekti (mikropoduzetnici i neprofitne udruge) na adresi svog sjedišta, uz uvjet da na adresi ne postoji mogućnost komercijalne usluge koja omogućuje brzinu pristupa internetu minimalno 14/1 Mbit/s i/ili govorna usluga barem jednog od tri operatora (A1, HT, Telemach)

2) Potrošači (fizičke osobe) koji posjeduju dokaz o statusu socijalno ugrožene kategorije korisnika imaju pravo na jednu univerzalnu uslugu na adresi svog prebivališta/boravišta

Koje univerzalne usluge pruža A1?

A1 pruža dvije vrste univerzalnih usluga:

a) univerzalnu uslugu pristupa internetu minimalne brzine od 14/1 Mbit/s i/ili govornu uslugu na području 19 zemljopisnih jedinica: Zagreb – pojedine gradske četvrti (Črnomerec, Donja Dubrava, Donji grad, Gornja Dubrava, Novi Zagreb-istok, Novi Zagreb-zapad, Peščenica-Žitnjak, Podsljeme, Podsused-Vrapče, Sesvete, Stenjevec, Trešnjevka-jug, Trešnjevka-sjever, Trnje), Dugo Selo, Brckovljani Split, Brela, Tučepi

b) univerzalnu uslugu pristupa internetu minimalne brzine od 14/1 Mbit/s i/ili govornu uslugu namijenjenu socijalno ugroženim kategorijama korisnika na cijelom teritoriju Republike Hrvatske

A1 obvezu pružanja univerzalne usluge ispunjava isključivo na vlastitoj mrežnoj infrastrukturi, putem Homebox/Officebox tarifa. Korisnik nema mogućnost odabira tehnologije kojom će se realizirati univerzalna usluga.

Koji operatori imaju obvezu pružanja univerzalnih usluga?

Prema odluci HAKOM-a, pored A1, još dva operatora su obvezni pružati univerzalnu uslugu:

1) Hrvatski Telekom d.d. je u obvezi pružiti univerzalnu uslugu na cijelom teritoriju Republike Hrvatske
2) Telemach Hrvatska d.o.o. je u obvezi pružiti univerzalnu uslugu na području 5: zemljopisnih jedinica Zagreb – pojedine gradske četvrti (Novi Zagreb-istok, Novi Zagreb-zapad, Stenjevec, Trešnjevka-jug i Trnje)

Sva tri operatora su u obvezi pružiti univerzalnu uslugu socijalno ugroženim kategorijama korisnika na cijelom teritoriju Republike Hrvatske.

Koji poduzetnici spadaju u kategoriju mikropoduzetnika?

Prema Zakonu o računovodstvu mikropoduzetnik je onaj koji ne prelazi granične pokazatelje u dva od sljedeća tri uvjeta:

1. ukupna aktiva 450.000,00 eura
2. netoprihod 900.000,00 eura
3. prosječan broj radnika tijekom poslovne godine – deset radnika.

Kako se dokazuje pravo na univerzalne usluge za socijalno ugrožene kategorije korisnika?

Prema odluci HAKOM-a, pravo na pakete za socijalno ugrožene kategorije korisnika imaju fizičke osobe koje primaju neku od niže navedenih oblika pomoći, uz dostavu odgovarajućeg dokaza:

1) Korisnici zajamčene minimalne naknade – rješenje nadležnog Hrvatskog zavoda za socijalni rad (prema mjestu prebivališta)
2) Korisnici prava na inkluzivni dodatak prve, druge ili treće razine potpore; korisnici prava na inkluzivni dodatak prve, druge ili treće razine potpore kojima nije osigurana usluga smještaja ili organizirano stanovanje - rješenje nadležnog Hrvatskog zavoda za socijalni rad (prema mjestu prebivališta)
3) Korisnici nacionalne naknade za starije osobe – rješenje područne ustrojstvene jedinice Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje nadležnoj prema prebivalištu podnositelja zahtjeva
4) Korisnici novčane naknade za nezaposlene hrvatske branitelje iz Domovinskog rata i članove njihovih obitelji – rješenje upravnog tijela u županiji ili Gradu Zagrebu (Gradski ured za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom), prema prebivalištu
5) Korisnici novčane naknade za civilne stradalnike iz Domovinskog rata - rješenje upravnog tijela u županiji ili Gradu Zagrebu (Gradski ured za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom), prema mjestu prebivališta
6) Korisnici prava na naknadu za ugroženog kupca energenata (ovo pravo mogu ostvariti i članovi kućanstava svih navedenih kategorija) – rješenje nadležnog Hrvatskog zavoda za socijalni rad (prema mjestu prebivališta).


Status se može dokazati i potvrdama koje se mogu preuzeti na portalu e-Građani i e-usluge Potvrde iz registra (npr. e-Usluge socijalna skrb).

Koje su cijene univerzalnih usluga?

Cijene možete naći u Cjeniku univerzalnih usluga.

Gdje mogu pročitati sve uvjete za univerzalne usluge?

Svi uvjeti definirani su Uvjetima korištenja univerzalnih usluga u mreži A1 Hrvatska d.o.o.

Kako mogu podnijeti zahtjev za univerzalnu uslugu?

Zahtjev za ugovaranje univerzalne usluge može se podnijeti na sljedeći način:

Privatni korisnici:
• pisanim putem na adresu: A1 Hrvatska d.o.o., Služba za korisnike, p.p. 470, 10002 Zagreb, uz napomenu "Za USO usluge",
• elektroničkom poštom na adresu USO@a1.hr ili
• popunjavanjem obrasca zahtjeva na ovlaštenom A1 prodajnom mjestu.
Preuzmite Zahtjev za ugovaranje univerzalnih usluga za privatne korisnike..

Poslovni korisnici:
• pisanim putem na adresu: A1 Hrvatska d.o.o., Odjel za telefonsku prodaju poslovnim korisnicima, p.p. 470, 10002 Zagreb, uz napomenu "Za USO usluge"
• elektroničkom poštom na adresu USO.poslovni@a1.hr
• popunjavanjem obrasca zahtjeva na ovlaštenom A1 prodajnom mjestu ili A1 partnerskom prodajnom mjestu
• slanjem popunjenog obrasca zahtjeva na A1 prodajnog predstavnika ili A1 partnerskog prodajnog predstavnika.
Preuzmite Zahtjev za ugovaranje univerzalnih usluga za poslovne korisnike.

Trebaš pomoć pri kupnji?
Bok! Trebaš pomoć?
Naši agenti su tu za tebe.
Nemoj se sramiti, piši nam, skupa možemo puno prije do odgovora.
Kupnja
Trebaš li pomoć s kupnjom stupi odmah u kontakt s našim agentima ili dogovori poziv kad tebi odgovara!
WhatsApp
Podrška
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Vestibulum nulla consectetur dignissim lacinia. Ipsum pharetra consequat.!