Za sve medijske upite obratite nam se e-mailom na komunikacije@A1.hr ili na broj telefona 01 4691 181.

Novi A1 virtualni shop otvoren u Splitu

Mon Apr 19 13:04:00 CEST 2021

Zagrebački A1 virtualni shop u 2020. ostvario je 100 tisuća poziva korisnika. Rast prometa je kontinuiran, a korisnici se kroz njega podjednako interesiraju za fiksne i mobilne usluge. Sve to potvrđuje promijenjene navike korisnika, stoga je A1 Hrvatska otvorila još jednu virtualnu poslovnicu. “Ovom smo uslugom na domaće tržište donijeli novo iskustvo kupnje i to u pravo vrijeme. Pozitivne povratne informacije korisnika i kontinuitet povećanja kontakta i prometa A1 virtualnog shopa potvrdili su promijenjene navike korisnika koji su se transformirali te očekuju ponudu proizvoda i usluga kroz digitalne kanale. Stoga je logičan, sljedeći korak bio otvaranje još jedne virtualne poslovnice kako bismo i dalje podržali najbolje korisničko iskustvo“, objasnila je Ivana Klobučić, rukovoditeljica maloprodajne mreže i direktne prodaje A1 Hrvatska.
 
Inovativnim konceptom osigurana je dostupnost A1 poslovnica u cijeloj Hrvatskoj, virtualno uz doživljaj korisnika kao u fizičkoj poslovnici. Naime, A1 virtualni shopovi rade od ponedjeljka do subote u terminu od 8 do 21 i korisnici im mogu pristupiti s bilo koje lokacije.

Za interakciju u virtualnoj poslovnici, korisniku su potrebni računalo ili tablet  i mobilni uređaj odnosno telefon.

Nakon što ostave svoj broj na www.a1.hr/liveshop nazvat će ih djelatnik virtualnog shopa. Na zaslonu svog uređaja mogu vidjeti sve što ih zanima u vezi uređaja ili usluga kao da su u fizičkoj poslovnici, a sam razgovor se realizira mobitelom ili telefonom.

Platforma objedinjuje live video, slanje poruka u stvarnom vremenu, glasovnu komunikaciju i chatbot funkcionalnosti u jednu uslugu čineći komunikaciju bržom, neposrednijom i interaktivnom. Korisnik tako dobiva personalizirano i poboljšano iskustvo. 

 

Kontakt za medije: 
Igor Duić  
E:  komunikacije@A1.hr


Natrag