Provjeri status svojih zahtjeva
Predao si zahtjev za aktivaciju linije ili prijenos broja iz druge mreže, imaš otvorenu pritužbu i zanima te kad će biti riješena, čekaš rješenje tehničke poteškoće? Provjeri statuse svojih zahtjeva online!
1.
Upiši potrebne informacije
2. Odaberi uslugu
Za provjeru statusa zahtjeva odaberi kategoriju:
Imaš otvoren upit ili zahtjev kod nas? U samo nekoliko klikova saznaj status njegovog rješavanja!
Za provjeru statusa, potreban nam je tvoj OIB te ime i prezime.
Molimo pričekajte
Molimo pričekajte
Molimo pričekajte
Molimo pričekajte
Molimo pričekajte
Molimo pričekajte
Nazad
Za unesene podatke nema raspoloživih informacija. Molimo te provjeri unosiš li ispravne podatke.
Reaktivacija linije Otvoreno dugovanje je uplaćeno. Provjeri kada će tvoja linija biti aktivirana.
Za procjenu očekivanog vremena u kojem će tvoja uplata biti vidljiva i linija reaktivirana, potreban nam je naziv banke te datum i vrijeme izvršene uplate.
Pritužba Provjeri očekivano vrijeme rješavanja tvoje pritužbe.
Aktivacija/prijenos mobilnog ili fiksnog broja Provjeri očekivano vrijeme rješavanja tvog zahtjeva za aktivaciju ili prijenos broja.
Nazad
Odaberi jedan od ponuđenih termina za dolazak tehničara i instalaciju fiksne linije:
Ne odgovara ti ni jedan ponuđeni termin?
Nazad
Molimo te odaberi termin koji ti najviše odgovara za posjet tehničara i instalaciju opreme.
Promjena termina nije moguća
Dosegnuli ste maksimalni broj promjene termina dolaska tehničara te nova promjena nije dozvoljena. Ukoliko vam postojeći termin ne odgovara molimo kontaktirajte Službu za korisnike.
Greška
Dogodila se greška pri slanju zahtjeva. Molimo kontaktirajte Službu za korisnike.
Tehnička poteškoća Provjeri očekivano vrijeme rješavanja prijavljene poteškoće.
Nazad
Status tehničke poteškoće nije točan ili imaš dodatna pitanja, pošalji nam svoj komentar.
Nazad
Tvoja poruka je uspješno poslana. Hvala!
U redu
Deaktivacija fiksne linije i povrat opreme
Provjeri datum kada će tvoja fiksna linija biti deaktivirana kao i datum povrata opreme.
Za provjeru statusa dostave, potreban nam je broj otpremnice paketa.
Broj otpremnice se nalazi u gornjem desnom kutu računa.
Nazad
Nazad
Status dostave nije točan ili imaš dodatna pitanja, pošalji nam svoj komentar.
Nazad
Tvoja poruka je uspješno poslana. Hvala!
U redu
Zahtjevi za promjenom Provjeri status zahtjeva za promjenama na tvojoj usluzi.