Ne. Podešavanje postavki na modemu nije potrebno za korištenje usluge fiksni internet/ADSL.
Je li vam ovo pomoglo?
Hvala na povratnoj informaciji!
Kako možemo poboljšati?
Adresa upravljačkog sučelja je http://192.168.1.254
- korisničko ime: user
- lozinka: VIP091
Je li vam ovo pomoglo?
Hvala na povratnoj informaciji!
Kako možemo poboljšati?
Ako lampica Broadband na prednjoj strani modema neprekidno svijetli, imate ADSL signal, a ako ne svijetli ili treperi, znači da modem nema signala.
Je li vam ovo pomoglo?
Hvala na povratnoj informaciji!
Kako možemo poboljšati?
Ako je modem spojen na internet, lampica s oznakom internet na prednjoj strani modema svijetlit će ili treperiti. Ako modem nije spojen na internet, lampica će biti ugašena
Je li vam ovo pomoglo?
Hvala na povratnoj informaciji!
Kako možemo poboljšati?
Možete, konfiguracija wlan parametra radi se preko upravljačkog sučelja modema:
adresa upravljačkog sučelja je http://192.168.1.254
- korisničko ime: user
- lozinka: VIP091
1. Odabrati Home Network -> WLAN -> Configure gore desno -> Network Name (SSID)
2. Upisati željeni naziv WLAN mreže i Security Mode - Preporučujemo odabir WPA-PSK + WPA2-PSK
3. WPA-PSK Encryption key - upisati željeni ključ za zaštitu bežične mreže od najmanje 8 znakova
4. Potvrda na Apply
Je li vam ovo pomoglo?
Hvala na povratnoj informaciji!
Kako možemo poboljšati?