Imam novu uslugu

Prati status uključivanja usluge ili dostavu uređaja te saznaj što sve moraš znati prvih par dana nakon kupovine usluge.

Klikom na niži link će ti se otvoriti posebna web stranica na kojoj možeš pratiti status dostave uređaja, status uključenja usluge ili ostale statuse vezane uz A1.

I ubuduće, kad ćeš bilo što čekati - uvijek se možeš vratiti na ovaj link.

Klikom na ovaj link će ti se otvoriti posebna web stranica na kojoj možeš pratiti status uključenja usluge ili ostale statuse vezane uz A1. 

Niže možeš pronaći svoju uslugu i odabranu tehnologiju te prema tome vidjeti koliko je prosječno vrijeme potrebno za uključenje tvoje usluge:

  • Uključenje fiksnih usluga (TV, Internet ili Telefon)
    • 30 kalendarskih dana
    • Moguće je dulje trajanje ovisno o tome prenosiš li postojeću liniju sa starog operatera na A1 ili si odabrao potpuno novu liniju (prijenos linije može trajati do 5 dana)
       
  • Uključenje Homebox usluge (Internet ili Telefon)
    • 30 kalendarskih dana
       
  • Uključenje mobilnih usluga (na pretplatu ili na bonove)
    • Za uključenje mobilnih usluga dovoljno je umetnuti SIM karticu u uređaj i napraviti prvi poziv
    • Ako prenosiš broj od drugog operatera, od trenutka odobrenja prijenosa broja iduća tri dana ćeš još moći nesmetano koristiti uslugu prošlog operatera, a treći dan (između 11:00h i 15:00h) će se izgubiti signal, što je znak da je prijenos započeo
    • Kada primijetiš nestanak signala, potrebno je zamijeniti sadašnju SIM karticu s A1 SIM karticom

Svi A1 kontakti se nalaze ovdje.

Tvoj novi uređaj spada u skupinu pametnih telefona, koji se sastoje od niza aplikacija. Iste se periodički nadograđuju te mogu samostalno raditi prijenos podataka putem softverskih nadogradnji ili samim radom aplikacija (npr. ako koristiš GPS/pozicioniranje ili šaljete izvješća – ovisno o postavkama). Posljedica u tom slučaju može biti nekontrolirana potrošnja podatkovnog prometa, koja se može riješiti provjerom postavki uređaja te pojedinačnih aplikacija, koje se nalaze na uređaju. Svakako sugeriramo podešavanje postavki telefona kako bi se ubuduće izbjeglo neželjeno korištenje prijenosa podataka.

Na temelju potpisivanja ugovora s A1 ostvaruješ pravo na popust na mjesečnu naknadu ili slične promocije te je zato uvijek bolje kupiti uslugu uz ugovornu obvezu. Ugovorna obveza može trajati 12 ili 24 mjeseca. Uslugu možeš prijeveremeno ukinuti, a više o uvjetima raskida ugovora pronađi ovdje

Znači da za instalaciju i aktivaciju tvoje usluge nije potreban dolazak tehničara, već će ti na kućnu adresu stići samoinstalacijski paket sa svim uputama te ćeš moći sve samostalno postaviti.

Uobičajeno je da ti uređaj stigne i prije datuma za koji je dogovoreno uključenje usluge pa je bitno znati da ćeš uslugu moći početi koristiti tek od tog datuma.

Više često postavljanih pitanja

Obavijesti

Sve važne obavijesti možeš saznati ovdje.

Pročitaj