A1 na bonove

Želim znati sve o A1 na bonove, kako produljiti tarifu ili kako je promijeniti?

Kako bi naši korisnici što manje vremena trošili na brigu oko tarife, obnavljanja i praćenja stanja na računu, osmislili smo plaćanje tarife unaprijed 3 ili 6 mjeseci! Unaprijed uplati željenu tarifu i za to te nagrađujemo s 10% popusta mjesečno ako uplatiš 3 mjeseca unaprijed, ili s 20% popusta ako uplatiš 6 mjeseci unaprijed. 
 

Odaberi jednu od četiri tarife, a zatim odaberi želiš li je platiti 3 ili 6 mjeseci unaprijed. Ovisno o tarifi koju odabereš i broju mjeseci (3 ili 6) primijenit će se popust na ukupni iznos. Prva tarifa se odmah aktivira, a svaka sljedeća nakon 30 dana od zadnje aktivirane.
 

Izbor je tvoj, ali smo se dosjetili kako možeš imati više slobodnog vremena i manje brige, a više sigurnosti da će se tarifa neometano obnavljati svakih 30 dana.
Osim toga, ušteda koju ostvaruješ je odlična! Primjerice, ako platiš najveću tarifu unaprijed na 6 mjeseci štediš više od 20 €, odnosno jedan mjesec mi častimo (i više od tog iznosa). 

 

Potrošnju unaprijed plaćene tarife je najjednostavnije pratiti putem Moj A1 aplikacije u kojoj je vidljivo i koliko je preostalo neiskorištenih plaćenih razdoblja.
 

Nema problema! Kod nas je sve fleksibilno! Ako ti zatreba više interneta – možeš kupiti dodatnu opciju, kao i na standardnim 30-dnevnim tarifama. Ako je trenutna tarifa zaista premalena, uvijek možeš nadoplatiti za veću. Pritom nećeš izgubiti neiskorišteni iznos koji si platio za prethodnu tarifu. Super, zar ne?! 
 

Možeš, u A1 na bonove nema obveze, ali bila bi šteta da ti propadnu min, SMS i GB koji su već plaćeni. Iskoristi ih do kraja pa se prebaci na mjesečne tarife na bonove i troši prema svojim potrebama.
 

Da, naravno, nepotrošeni promet će se prebaciti u sljedeći mjesec. Maksimalno je moguće prenijeti jedan ukupni mjesečni promet iz tvoje tarife.
 

Do isteka unaprijed plaćenog razdoblja nije moguće smanjiti tarifu, kako ne bi izgubio plaćeni neiskorišteni iznos. Ako ti je previše minuta/SMS-ova ili megabajta – tu je opcija Switch kojom Min/SMS pretvaraš u MB i obratno, a MB možeš podijeliti obitelji i prijateljima koji koriste A1 na bonove.
 

Istekom unaprijed plaćenog razdoblja, ako imaš dovoljan iznos na računu, tarifa će se produljiti na razdoblje od standardnih 30 dana i po standardnoj cijeni, a pritom će se nepotrošeni promet prebaciti u sljedeći mjesec. Ako to želiš, prije produljenja na 30 dana možeš ponovno u Moj A1 aplikaciji odabrati plaćanje tarife unaprijed i na taj način postići najpovoljniju cijenu.
 

Svi detalji tvoje tarife vidljivi su u Moj A1 aplikaciji.
 

Možeš. Potrebno je u Moj A1 aplikaciji odabrati veću tarifu na razdoblje od 6 mjeseci, a naknada će se umanjiti za 3 neiskorištena, a plaćena razdoblja prethodno plaćene tarife.
 

Promjenu i odabir tarife možeš napraviti na nekoliko načina, ovisno o tome koji je bliži tvojim navikama:

  • pošalji besplatnu SMS poruku sadržaja A na 13170 i izaberi jednu od tarifa na bonove koje imamo u ponudi, ili
  • promjenu napravi na Moj A1 aplikaciji ili na Moj A1 portalu


Više o načinu promjene tarife putem Moj A1 aplikacije možeš naći ovdje.

Ako imaš dovoljno novca na računu za produljenje tarife, tarifa će ti se automatski obnoviti nakon 30 dana.

Stanje minuta, SMS poruka i MB iz tarife možete provjeriti:

  • Slanjem SMS poruke sadržaja ? na 13232
  • Putem Moj A1 ili
  • pozivanjem USSD kôda *102*1# i tipka za poziv 

Potrošnju minuta i poruka možeš rasporediti kako god želiš.
 

Procijenjena maksimalna brzina prijenosa podataka do 75 Mbit/s u tarifama ostvariva je u području najveće snage signala u trenutku kada mreža nije opterećena korištenjem od drugih korisnika i određena je brzinom tehnologije mreže GPRS, EDGE, HSDPA+, Dual Carrier HSDPA ili LTE. 

Procijenjena maksimalna brzina podliježe sljedećim ograničenjima:
Ukoliko uređaj nije u dosegu 4G mreže, te se usluga pruža putem 2G/EDGE/GPRS mreže, nije moguće osigurati definiranu procijenjenu maksimalnu brzinu
-generacije uređaja koje nemaju mogućnost pristupiti 4G mreži
-generacije 4G uređaja koje nemaju mogućnost korištenja 4G+ funkcionalnosti mreže. 

Procijenjena maksimalna brzina prijenosa podataka do 1 Gbit/s u tarifama ostvariva je u području najveće snage signala u trenutku kada mreža nije opterećena korištenjem od drugih Korisnika i određena je brzinom tehnologije mreže 5G.

Procijenjena maksimalna brzina podliježe sljedećim ograničenjima:
-Ukoliko uređaj nije u dosegu 5G mreže, te se usluga pruža putem 2G/EDGE/GPRS mreže, 3G (HSDPA+/ Dual  carrier HSDPA mreže) ili 4G mreže, nije moguće osigurati definiranu procijenjenu max.brzinu
-Pojedine generacije uređaja koje nemaju mogućnost pristupiti 5G mreži.

 

 

Da, korisnici svih novih tarifa mogu dijeliti MB s A1 korisnicima bonova koji su na tarifama koje omogućuju primanje MB. Raspoloživa količina za dijeljenje su MB iz tarife, dok MB iz opcija nije moguće dijeliti. Promet iz opcije 24-satnog neograničenog surfanja također nije moguće dijeliti. Limit do kojeg korisnik može primati MB je 10GB. 

Ako si uključio tarifu u trajanju 30 dana, istu tarifu je moguće uključivati više puta unutar 30 dana. Treba paziti da to činiš nakon što je potrošen promet iz tarife, jer će se nepotrošeni promet brisati pri ponovnom uključenju iste tarife.
Ponovno uključenje iste tarife unutar 30 dana nije moguće ako si tarifu platio unaprijed na 3 ili 6 mjeseci.

 

Switch je dostupan i na novim tarifama, isključivo putem Moj A1 aplikacije. Korisnici mogu zamijeniti svoje preostale min/SMS poruke za MB, i obrnuto.
Switcati se može samo promet uključen u tarifu, dok promet iz dodatnih opcija nije moguće switchati.
Prva zamjena unutar trajanja tarife je besplatna, a svaka iduća naplaćuje se 0,13 EUR.

Možeš zamijeniti samo minute/SMS i MB iz tarife. Minute/SMS i MB iz opcija ili promocija se ne mogu zamijeniti.
Uvijek ti mora ostati rezervirano najmanje 100 MB i 10 minuta/SMS tj. ne može ih se zamijeniti. Nakon svake zamjene bit ćeš obaviješten SMS porukom.

 

Možeš zamijeniti samo minute/SMS i MB iz tarife. Minute/SMS i MB iz opcija ili promocija se ne mogu zamijeniti.

Uvijek ti mora ostati rezervirano najmanje 100 MB i 10 minuta/SMS tj. ne može ih se zamijeniti. Nakon svake zamjene bit ćeš obaviješten SMS porukom.
 

Da, ako se tarifa redovito produljuje, nepotrošene min/SMS i MB se prenose u iduće razdoblje.
Maksimalni iznos koji korisnik može imati u tarifi je dvostruki iznos redovnog sadržaja tarife (zbroj novih jedinica i prenesenih jedinica iznosi maksimalno dvostruko više nego redovni broj jedinica u tarifi).

Na primjer, ako je sadržaj tarife 600 min/sms i 2 GB, najviše se u sljedeći mjesec može prenijeti upravo toliko (600 min/sms i 2 GB), te korisnik ukupno u tom novom mjesecu može imati maksimalno 1200 min/SMS i 4 GB.
 

Ako nemaš dovoljan iznos za produljenje tarife, bit ćeš prebačen na tarifu A1 start na bonove. Ako unutar 30 dana od „pada“ na Start tarifu obnoviš račun iznosom većim ili jednakim iznosu naknade tarife s koje si došao na Start, ista će se automatski uključiti o ćemu ćeš biti obaviješten SMS porukom.

Do automatskog uključenja nakon nadoplate dovoljnim iznosom neće doći u sljedećim slučajevima:

  • ako je prošlo više od 30 dana od isključenja tarife
  • ako si poslao NE kao zahtjev da se automatsko uključenje ne dogodi
  • ako si sam promijenio tarifu prije nadoplate

Nakon što uključiš jednu od novih tarifa, više nećeš moći uključiti staru tarifu ali vjerujemo da ćeš među aktualnim tarifama pronaći onu koja ti odgovara.
 

Rok za uključenje/produljenje tarife je 24 h i u tom ćeš roku biti obaviješten SMS porukom o uključenju, odnosno produljenju.

Možda bi ti bilo korisno znati da možeš napraviti sljedeće:

  • provjeriti je li tarifa već uključena slanjem SMS poruke sadržaja ? na broj 13232
  • provjeriti koliko je prošlo vremena od zahtjeva za uključenjem
  • provjeriti možeš li primati SMS poruke
     

Detaljnije o usluzi SOS kredit pogledaj ovdje.

Ne. SOS kredit možeš uključiti samo jednom sve dok ga ne otplatiš obnovom svog A1 računa na bonove. Nakon što si obnovio račun i otplatio SOS kredit, možeš ponovno zatražiti uključenje istog.
SOS kredit bit će odobren A1 korisnicima na bonove koji su obnovili svoj račun barem jednom u posljednja tri mjeseca te otplatili sve prijašnje SOS kredite.

"Poklon bon" je usluga koja ti omogućuje obnavljanje A1 računa na bonove drugih osoba uz prethodno kupljen A1 bon.

Račun možeš obnoviti putem SMS poruke na način da u SMS poruku upišeš 14-znamenkasti broj (kôd) s bona, nakon toga telefonski broj osobe kojoj želiš obnoviti račun te i kraći tekst na kraju ako to želiš. SMS poruku za obnavljanje A1 računa drugoj osobi šalješ na broj 13778. Slanje SMS poruke se naplaćuje sukladno tarifnom modelu kojeg koristiš.

SMS poruka upisuješ u sljedećem formatu:

14-znamenkasti broj (kod) s bona, razmak, 091xxxxxxx (telefonski broj osobe kojoj želiš obnoviti račun), razmak, kratki tekst koju prima osoba kojoj obnavljaš račun.

Na kraju ćeš dobiti SMS potvrdu o uspješno obnovljenom računu.

Stare mjesečne tarife i dalje ostaju dostupne za korištenje korisnicima koji ih već koriste. Tarife će se  redovno produljivati sve dok korisnik ima dovoljan iznos na računu za produljenje. Isto tako, ako korisnik unutar 30 dana od gubitka tarife nadoplati račun iznosom dovoljnim za produljenje, automatski će s tarife Start na bonove biti vraćen na prethodno korištenu mjesečnu tarifu.
Međutim, stare tarife nisu dostupne za nove aktivacije, a nove tarife imaju niz prednosti pa predlažemo da se upoznaš s njima.

 

Promjena tarife se ne naplaćuje.
 

Tako je. 30-dnevnu tarifu možeš promijeniti bez naknade kad god poželiš.

Ako želiš promijeniti unaprijed plaćenu tarifu, možeš i to: možeš odabrati višu tarifu na isto ili dulje unaprijed plaćeno razdoblje. Cijena nove unaprijed plaćene tarife će se umanjiti za iznos neiskorištenih punih mjesečnih naknada. Sve detalje ćeš najbolje shvatiti ako posjetiš Moj A1 aplikaciju u kojoj je vizualno sve jasno prikazano.
 

Više često postavljanih pitanja

Obavijesti

Sve važne obavijesti možeš saznati ovdje.

Pročitaj