

Jedino osiguranje koje zna kad ga trebaš
Besplatno se registriraj.
Zašto ugovoriti Putno osiguranje za A1 korisnike?
Putno osiguranje za A1 korisnike je usluga koju ti pružamo u suradnji s austrijskim partnerom L'AMIE, a pokriva te u cijelome svijetu.
Usluga se aktivira kada napustiš Hrvatsku, a naplaćuje se samo za dane koje provedeš na putovanju - već od 1,69 € dnevno.
Ako na putovanju ne trebaš Putno osiguranje za A1 korisnike, možeš ga lako otkazati odgovorom na SMS koji ćeš primiti kada izađeš iz Hrvatske.


Putno osiguranje za A1 korisnike pokriva ti:

Zdravstvene troškove (do 30.000 €)
Bolničko i izvanbolničko liječenje, prijevoz, traganje i spašavanje.
Sve detalje pročitaj ovdje.

Slučajeve nezgoda
(do 10.000 €)
Zaštita za tebe i obitelj u slučaju teže nezgode na putovanju.
Sve detalje pročitaj ovdje.

Nezgode s prtljagom (do 600 €)
Oštećenje, uništenje ili gubitak prtljage na putovanju.
Sve detalje pročitaj ovdje.

Troškove zbog kašnjenja i otkazivanja leta
(do 300 €)
Pokrivanje troškova smještaja ako dođe do kašnjenja i otkazivanja leta.
Sve detalje pročitaj ovdje.
Biraj između dva paketa
Obiteljski
Uključuje pokriće za dvije odrasle osobe (do 70 god.) i do četvero djece (do 28 god.).
3,99 €
po danu
Individualni
Uključuje pokriće za jednu osobu.
1,69 €
po danu




Besplatno se
registriraj
Odaberi Putno osiguranje u Moj A1 aplikaciji i u nekoliko jednostavnih koraka dovrši registraciju na L'AMIE webu.


Aktivira se tek kad izađeš iz Hrvatske
Dobivaš SMS unutar 3 sata nakon prelaska granice. Ako ga ne želiš koristiti, jednostavno ga deaktiviraš odgovorom STOP na isti SMS. Naravno, u tom slučaju ne plaćaš ništa.

Pauzirano je dok si u Hrvatskoj
Kad se vratiš, automatski se deaktivira. Plaćaš samo za dane u inozemstvu na koje je bilo aktivno (na sljedećem A1 računu). Nema ugovorne obveze – možeš bilo kad otkazati.

A1 BLOG Planiraš putovati uskoro? Ovih 7 savjeta za pametno pakiranje uštedjet će ti vrijeme i živce
Ako je pred tobom godišnji odmor u inozemstvu, pročitaj naše prijedloge za pametno pakiranje.Saznaj kako da ti se ne zgužva omiljena majica ili pulover te kako osigurati dovoljno mjesta u koferu za sve suvenire.
Pročitaj članak


A1 BLOG Često se prehladiš tijekom putovanja? Saznaj što je "bolest odmora" i kako je izbjeći
Taj su termin skovali nizozemski psiholozi Ad Vingerhoets i Maaike Van Huijgevoort, a pojavljuje se kada se osobe osjete simptome bolesti tijekom vikenda ili godišnjeg odmora.Pročitaj članak
Pročitaj najčešća pitanja i odgovore
Mobilni broj za koji je vezano Putno osiguranje za A1 korisnike mora biti uključen i povezan na mrežu lokalnog operatora u inozemstvu kad izađeš iz Hrvatske.
Mobilni internet u roamingu ne mora biti uključen.
Nakon što je mobilni uređaj povezan na mrežu lokalnog operatora u inozemstvu, dobit ćeš SMS o aktivaciji Putnog osiguranja za A1 korisnike.
Deaktivacija je moguća na početku putovanja, odgovorom „STOP“ na spomenutu poruku.
SMS ćeš dobiti čim se povežeš na mrežu lokalnog operatora u inozemstvu, a ako putuješ u susjedne zemlje, SMS ti stiže nakon tri sata od prelaska granice.
Povratkom u Hrvatsku i spajanjem na A1 HR mrežu usluga Putno osiguranje za A1 korisnike automatski se deaktivira, o čemu ćemo te obavijestiti SMS-om.
Prije poziva L'amie korisničkoj službi pripremi:
- broj telefona i kontakt adresu u inozemstvu
- potvrdu o Putnom osiguranju za A1 korisnike koja ti je stigla na e-mail prilikom registracije usluge
L'amie korisnička služba dostupna je 24 sata dnevno, 365 dana u godini:
- broj telefona: 01/ 4058084
- e-mail: putnoosiguranje@lamie-direct.com
Ove kontakte ne moraš pamtiti jer su navedeni u Moj A1 aplikaciji.
Premija se obračunava za svaki kalendarski dan proveden na putu izvan Hrvatske. Premiju plaćaš zajedno s računom za A1 usluge. Svaka pojedinačna (dnevna) premija bit će iskazana na tvom mjesečnom A1 računu.
Obiteljski paket uključuje pokriće za dvije odrasle osobe do 70 godina starosti te četvero djece do 28 godina starosti.
Dodatni osiguranici mogu biti:
- tvoj bračni ili izvanbračni partner (do 70 godina starosti)
- tvoje dijete i dijete tvog bračnog ili izvanbračnog partnera (do 28 godina starosti)
neovisno o tome jesu li u trenutku ugovaranja paketa prijavljeni u zajedničkom kućanstvu s osiguranikom.
Ako si korisnik Individualnog paketa, obrati se L'amie korisničkoj službi na e-mail: putnoosiguranje@lamie-direct.com.
Ako si nositelj Obiteljskog paketa i na putovanju želiš koristiti Individualni paket, to možeš učiniti odgovorom na SMS koji ćeš primiti prilikom odlaska iz Hrvatske.
Odgovori ključnom riječi „IND“ i tvoj paket za to putovanje će se promijeniti iz Obiteljskog u Individualni.
Ako želiš dodati osiguranu osobu u Obiteljski paket, obrati se L'amie korisničkoj službi na e-mail: putnoosiguranje@lamie-direct.com i pripremi sljedeće podatke:
-
ime i prezime
-
OIB
-
datum rođenja
Dodatne osigurane osobe ne moraju biti korisnici A1.
Osobne podatke možeš promijeniti na isti način, slanjem e-maila na putnoosiguranje@lamie-direct.com.
EKZO omogućuje korištenje zdravstvenih usluga koje su s medicinskog gledišta nužne i nije alternativa Putnom osiguranju za A1 korisnike.
Europska kartica zdravstvenog osiguranja ne pokriva troškove privatne zdravstvene zaštite, troškove traganja i spašavanja na moru i u planinama, osiguranje prtljage ili otkazivanja/kašnjenja leta te troškove povratka u domovinu.
Afganistan, Republika Centralna Afrika, Irak, Iran, Libija, Mali, Burma, Niger, Sudan, Somalija, Južni Sudan, Sirija, Ukrajina, Jemen.
Putno osiguranje mogu uključiti svi privatni A1 pretplatnici na mobilnim tarifama, do 70 godina starosti.