Technicolor TG 788 vn

Provjerite:
• Je li Ethernet kabel čvrsto spojen na Ethernet ulaz vašeg uređaja MediaAccess Gateway i vašeg
računala.
• Koristite li ispravnu vrstu kabela za svoju Ethernet opremu, to je najmanje UTP CAT5 s RJ-45
priključnicama.

Je li vam ovo pomoglo?

Ispiši

Bežična veza ne može se uspostaviti

Pokušajte sljedeće:
• Provjerite je li adapter bežičnog klijenta uključen (poruka poput “radio on”).
• Provjerite je li bežični klijent konfiguriran za ispravne bežične postavke (mrežno ime, sigurnosne
postavke).
• Ako je signal slab ili ga nema, pokušajte premjestiti uređaj MediaAccess Gateway na drugo mjesto
ili (ako je moguće) preusmjerite antenu(e) uređaja MediaAccess Gateway.
• Promijenite bežični kanal:
1. Pristupite na grafičko korisničko sučelje (GUI) uređaja MediaAccess Gateway.
2. U prostoru Home Network, pritisnite Wireless
3. Pojavljuje se stranica Wireless Access Point.
4. U prostoru Navigation bar, pritisnite Configure.
5. U prostoru Configuration, odaberite kanal po vlastitom izboru u popisu Channel Selection.
6. Pritisnite Apply.

 

Loša bežična veza ili domet

Pokušajte sljedeće:
• Provjerite jačinu signala koju pokazuje bežični klijent. Ako je signal slab, pokušajte premjestiti
uređaj MediaAccess Gateway na drugo mjesto ili (ako je moguće) preusmjerite antenu(e) uređaja
MediaAccess Gateway
• Promijenite bežični kanal.
• Koristite WPA(2)-PSK kao kodiranje

Je li vam ovo pomoglo?

Ispiši