Homebox obavijest Homebox obavijest

Obavijest za korisnike Homebox usluge

Kao i sve naše usluge, tako se i Homebox usluga neprestano unaprjeđuje s ciljem pružanja najboljeg omjera cijene i kvalitete. A1 Hrvatska kontinuirano ulaže u poboljšanje svoje ponude i usklađivanje s potrebama korisnika za pouzdanim pristupom, sve većim brzinama i količini prijenosa podataka. Zbog nepovoljne situacije na tržištu koja se ogleda u poskupljenju energenata i sirovina, sva navedena poboljšanja zahtijevaju povećana ulaganja, a samim time rastu i troškovi poslovanja.

Iz navedenih razloga mijenja se i cijena usluge Homebox paketa. Od 1.7.2022. povećavamo količinu internet prometa u paketu za dodatnih 100 GB, dok se istodobno cijena uvećava za 20 kuna mjesečno (PDV je uključen u navedenu cijenu). Vjerujemo da će vam dodatni internet promet omogućiti još bezbrižnije surfanje kod kuće ili kamo god ponesete svoj Homebox.


Kao što smo spomenuli, nova cijena paketa primjenjuje se od srpnja 2022., čime ćete prvi račun s uvećanom cijenom zaprimiti u kolovozu.


Želimo vas podsjetiti da u našoj ponudi možete pronaći i usluge fiksnog interneta, na najbržoj optičkoj ili optičko - kabelskoj infrastrukturi. U paketu Super Internet možete osigurati kućni internet za 179 kuna mjesečno, a za samo dodatnih 30 kuna mjesečno u ponudi je i Turbo Internet s neograničenim prometom i brzinom do 1 Gbit/s. Dostupnost usluga Super i Turbo Internet na svojoj adresi možete u svakom trenutku provjeriti na našoj web stranici www.a1.hr/provjeri-dostupnost.


Sve dodatne informacije saznajte na najbližem prodajnom mjestu ili pozivom na broj 0800 900 830.
 

Zašto ste povećali naknadu za Homebox uslugu?

Svakodnevno radimo na poboljšanju naših usluga i nastojimo ih maksimalno prilagoditi potrebama većine naših korisnika koje uključuju što stabilniji internet i sve veću količinu interneta. Sva navedena poboljšanja zahtijevaju povećanje ulaganja, a zbog situacije na tržištu i poskupljenja energenata, dodatno se povećavaju troškovi poslovanja te je povećanje cijena, nažalost, u ovom slučaju bilo neizbježno. 
 

Koje benefite dobivam s povećanjem mjesečne naknade?

Svakodnevno radimo na poboljšanju kvalitete usluga, kao i na zadovoljenju potreba naših korisnika među kojima je i sve veća količina interneta. Iz tog razloga, od 1. srpnja 2022. godine, internet promet u Homebox paketu će biti uvećan za 100GB.
 

Kada kažete ulaganje u unapređenje mreže, na što točno mislite?

A1 Hrvatska kontinuirano ulaže u razvoj najmodernije mobilne i fiksne infrastrukture. Riječ je o značajnim investicijama i transformaciji, odnosno prilagodbi kompletne arhitekture mreže koja traje nekoliko godina. A1 je već ispunio jedan od zahtjeva iz licence frekvencija na 3,7 GHz i postavio 5G bazne stanice u sva županijska središta, njih 20 i Grad Zagreb, iako je rok bio tek 31. prosinca 2022. Domaći i turisti još su prošlog ljeta mogli surfati na A1 5G mreži u nekim od turističkih središta kao što su Dubrovnik, Šibenik, Split, Pula, Zadar, Rijeka, Biograd na Moru, Trogir, Kaštela i Vodice. Ove je godine 5G pokrivanje prošireno na: Medulin, Novalju,  Krk, Opatiju, Crikvenicu, Fažanu, Barbarigu, Brijune, Malinsku, Jelsu, Vir, Orebić, Supetar, Postire, Bol, Tisno, Murter, Nin, Korčulu i Hvar. Također, kompanija je preuzela obveze pokrivanja određenih ruralnih ili teže dostupnih lokacija koje danas nemaju adekvatan pristup internetu čime se stvaraju preduvjeti za gospodarski razvoj i veću kvalitetu života. 

U posljednjih 10 godina bilježimo kontinuirani porast podatkovnog prometa i u mobilnoj i fiksnoj mreži koji se kreće između 25-50% godišnje. Korisnici su sve zahtjevniji i usluge koje konzumiraju poput OTT platformi za video sadržaje generiraju značajan podatkovni promet. 

A1 Hrvatska nastavlja gradnju najveće i najbrže optičke mreže u Hrvatskoj kojom danas obuhvaća više od 600 tisuća kućanstava. Titulu najbrže fiksne mreže u Hrvatskoj potvrdila je platforma Speedtest® kompanije Ookla® na temelju korisničkih testova. 
 

Mogu li sada raskinuti ugovor s vama bez naknade za prijevremeni raskid ugovora?

Do 30.6. možete raskinuti svoj ugovor bez naplate naknade za prijevremeni raskid. Nadamo se da ćete ipak unutar naših paketa i dostupnih ponuda za naše postojeće korisnike pronaći ponudu koja će odgovarati vašim željama i potrebama. Ako ste zainteresirani za našu ponudu molimo vas nazovite 0800 900 830
 

Uz Homebox uslugu koristim i druge A1 usluge. Mogu li sada sve usluge raskinuti zbog ovog poskupljenja?

Cijene ostalih A1 usluga nisu obuhvaćene ovom promjenom te iste nije moguće raskinuti bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid ugovora u slučaju da ste iste aktivirali uz ugovornu obvezu.
 

Koristim i ostale A1 usluge te imam MOZAIK benefit. Ako raskinem Homebox uslugu, što se događa s tim benefitom?

Povećanje naknade ne utječe na ostvarene pogodnosti i promocije. Ako ste iskoristili pravo prijevremenog raskida Homebox usluge, a imate više usluga povezanih u MOZAIK, isključivanjem navedene Homebox usluge MOZAIK pogodnosti na drugim A1 uslugama mogu biti umanjene. Više informacija saznajte u razgovoru s našim agentima ili na www.A1.hr/uvjeti-koristenja.
 

Na koje se Homebox tarife odnosi poskupljenje?

Povećanje cijene odnosi se na Homebox Duo, Flatbox Duo i Super Homebox.